Messias^ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Lurer på hva jeg skal stappe inn i det nye kabinettet mitt.... har masse Stæsj liggende....... det er dette kabinettet Dette er det jeg har nå: hva skal jeg stappe i den nye???? Forslag mottas med takk, NEI jeg er ingen newbie! har bare Dårlig Fantasi.... vil gjøre no fett med det.... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 var jo knalltøft det der du hadde gjort med q-tec'en din da, men det nye kabinettet der er jo ganske som ferdigmoddet da, kanskje sett inn litt plexi her og der..... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Huh? kan'ke skjære i det der! det er jo verdens lekkreste kabbis sånn det er! Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Huh? kan'ke skjære i det der! det er jo verdens lekkreste kabbis sånn det er! Det hadde ikke jeg turt heller Men hvis du er gal nok kan du jo gjøre det du gjore med det forirge! Vindu oppe og vindu i siden! Lakkere det inni? EDIT: Det hadde vert utrolig kult hadde du gjort det! Det er sjeldent og ha et hjemmemoddet Lepont Endret 27. desember 2003 av tobiass1 Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 er ikke mange som har modda og lakke et Q-tec Kabbis RØDT! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Uansett hvordan kabinett det er så SKAL det moddes! Koste hva det koste vil. Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Uansett hvordan kabinett det er så SKAL det moddes! Koste hva det koste vil. WORD!!!! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 sett how high? , men ok, du kan jo så klart bytte ut led's a som følger med med noen andre da? slå til med en katode og? lakk den rosa... Lenke til kommentar
karamba Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 luftinntaket i front har jo ganske små hull.. Kutt bort og erstatt med en eller annen fin grill i gull. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 kanskje sette inn maken grill som i siden i toppen ? blir hvertfall litt bedre.. (ps: hadde ikke kjøpt det kabinettet hvis jeg skulle modda ) Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 jo, er Genialt, ingen som modder et sånt et, bare jg det... btw, takk for fine tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå