:utakt Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Jeg må ringe et skadedyrfirma... Det virker ikke som det er så mange skjeggkre her, men samtidig er de tydeligvis mange nok til at vi ikke blir kvitt dem på egenhånd. Er det noen som har noen positive erfaringer å dele? Er det mulig å bli kvitt denne skiten eller må jeg drive med limfeller til jeg går under torva? Drit altså.. Vi som vurderer å selge også, lykke til med det liksom. Ville du kjøpt en bolig der du visste det var insektsproblemer? Ikke det nei? Ikke jeg heller.. Trenger litt oppmuntring og solskinnshistorier nå.. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 (endret) Det jeg har fått med meg er det mest effektive er å sprøyte gelé med gift i "prikker" langs steder de sees, lister, åpninger eller hva enn. Ring skadedyrspesialist og spør om de har noe sånt og hva erfaringen deres er. Har levd i leiligheter med sånn dritt jeg også og visste ikke det fantes midler. Er ti år sida det da. Men det var kjipt. Etter jeg leste om denne metoden tenkte jeg at det endelig har kommet noe som kan virke. Endret 3. desember 2019 av Taurean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå