Håvard T Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Hei! Har en audi a3 1.6l 2004 som jeg nettop har byttet batteri på. etter batteribyttet fikk jeg rødt varselslys om styrevinkelsensoren. har blitt tipset om å kjøre en tur for å få varsellampen vekk. uten hell. har biltema sin pro diagnosetester. jeg får feilkode G85. men får ikke fjernet feilkoden. har noen tips til hva jeg kan gjøre??? Lenke til kommentar
joka Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 finn en stor parkeringsplass og kjør i åttetall. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 mulig at sensoren er slitt,sitter under rattet,har samme problemet på min 07 volvo s60,på min koster det ca 10k og få den byttet Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Med motor i gang vri rattet helt til venstre, så helt til høyre og så tilbake til senter. 1 Lenke til kommentar
Håvard T Skrevet 3. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2019 sedsberg skrev (19 timer siden): Med motor i gang vri rattet helt til venstre, så helt til høyre og så tilbake til senter. har prøvd, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Håvard T Skrevet 3. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2019 har lest at det kanskje må være at den må kalibreres. er dette noe jeg kan gjøre selv? eller må den til verksted??? syntes bare det er litt rart at dette skal bare ved å bytte et batteri.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 (endret) Må gjøre dette selv hver gang jeg kobler fra batteriet. Og jeg gjør det ved å vri rattet lock-to-lock. Hvis ikke det fungerer så må du vel få rattet kalibrert med diagnoseverktøy. Endret 4. desember 2019 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå