Gå til innhold

Konvertere dvd plater til *.avi fil?


jastroem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du spurte om hvorvidt det er mulig å konvertere DVD-plater til *.avi.

Ja, dette er fullt mulig, og det kalles så vidt jeg husker for ripping.

Hvordan rent praktisk du går fram for å konvertere fra DVD til *.Avi er jeg ikke sikker på, for jeg har aldri gjort dette. Dette var vel heller ikke en del av spørsmålet ditt, for å være ekkel og pirkete... ;)

Hvis du søker på Google så finner du garantert informasjon om programmer du kan skaffe, og hvor.

 

Det jeg mente med min kommentar om hvorvidt dette er et tema eller ikke,

er at jeg er usikker på om dette går under oppfordring til piratkopiering eller lignende, som ifølge retningslinjene her på forumet ikke er tillatt å diskutere, og dermed heller ikke noe poeng å diskutere hvis det resulterer i uønskede "ferier" og stengning av tråder.

 

Og en siste ting; hva mener du med at du skjønner godt "nick navnet" mitt?

 

Ha en ellers god dag du også.

Lenke til kommentar

Piratkopiering? Når sa han han skulle kopiere en dvd med copyright?

 

Kan jo være familiefilm fra julefesten som onkel har gitt på dvd?

 

Og hvis du er i tvil, kan du lese i media pr dags dato om DVD-Jon som har blitt frifunnet for dvd kopiering. Og at den norske stat har vedtatt at det er LOVLIG å kopiere dvd filmer til privat bruk. Filmer du selv eier da selvfølgelig.

 

Hvor du finner det du trenger for å rippe dvd til avi har du jo fått svar på allerede.

Endret av Marzo
Lenke til kommentar

Om det er noen som er redd for at jeg driver med kriminelle handlinger, så kan jeg forsikre alle sammen om at det gjør jeg ikke.

Mr. ParaNode. Jeg sa at "nick navnet" ditt passet fint for deg. Navnet ditt "ParaNode" ligner mistenkelig mye på paranoid. Ikke at du er det, men det kan faktisk virke slik. Banner på at jeg tar feil, du er nok ikke paranoid :no:

Ha det bra.

Lenke til kommentar

Uff. ser nå at de innleggene var litt mer paranoide enn de skulle være, ja.

Og har aldri hatt noen spesiell følelse av å ha vært paranoid, nei ;)

 

Beklager hvis mine innlegg har vært usaklige eller paranoide, men anbefaler fortsatt Google til å finne informasjon om slike ting.

 

Og med dette tror jeg at jeg ikke skal poste mer i denne tråden, men heller gå og legge meg. lykke til videre.

:sleep:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...