Gå til innhold

Konsulenter: Grafitt truer med å skitne til elbilenes rykte

Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Just now, Kahuna said:

Noe annet har jeg heller aldri påstått. Hva med deg og ditt forsøk på å 'bevise' at tu.no har balansert dekning av elbiler, føler du at det er solid statistisk arbeid du varter opp med her? Har du telt opp artikler med sviktende grunnlag? Du *vet* at mange artikler om elbilens forferdelighet har blitt ganske grundig filleristet på grunn av slett arbeid.

Jeg har telt opp overskrifter den siste måneden. De fleste er nøytrale, og det finnes positive artikler og negative artikler, og de positive stiller seg litt i overvekt. Du må gjerne telle opp selv ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
awil skrev (12 timer siden):

Hadde vært utrolig gøy hvis vi faktisk ser et slikt totalt uventet gjennombrudd i vår tid, enn om det er gankse kjipt for Norges økonomi. Men jeg ville hatt for høye forhåpninger hvis jeg var deg.

Norge vil nok fortsette å produsere råstoff til plast selv om ecat skulle vise seg å være reell. I fjord eksporterte Norge olje og gass for ca 530 milliarder, eller 53% av de ca 1000 milliardene vi eksporterer for. Flere kategorier av fastlandseksport har økt voldsomt det siste tiåret og vil sannsynligvis øke videre, så vi kommer ikke til å bli fattige selv om oljeeksporten får seg en trøkk 16. Det sagt så er det nok bortkastet tid å følge med på Andrea Rossi sitt langtekkelige lureri. De har syslet rundt med Ecat i over 10 år og har ennå hverken en vitenskapelig forklaring som holder vann eller noe praktisk og målbart å vise til. Bare jåss om lovnader, hemmelighold og kvasivitenskapelig mystikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...