HardstyleThomas Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Jeg må skrive en kort søknad og en cv til bedriften jeg har vært i praksis hos og fått fast stilling hos nå. Kun for fomaliteten sin del. Men den bør være litt god og. Noen som har forslag? Jeg har noen stikkord: Motivasjonen min, at jeg trives veldig godt i miljøet der. Stort ønske om å være en del av bedriften. (Jeg må skrive som om jeg ikke har stillingen) Jeg har hatt god utviling i de siste 2 månedene med kundebehandling. Mer selvsikker. Veilederen min nevnte at jeg burde si noe om hvor mye jeg ønsker å jobbe, men jeg er usikker på om det er så lurt nå. Kanskje skrive noe om at jeg ønsker å bli en større del av de? Jeg er lærevillig. Jeg har lært en god del om forskjellig uten å faktisk få opplæring i det, har klart å finne ut av det selv. Feks kunne jeg tenkt meg å få opplæring på netthandel, men er nok ikke klar for det enda. Også ville veilederen at jeg skulle skrive noe om å være takknemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå