Gjest 8be04...0a4 Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Hei. Traff ei søt jente på byen på lørdag. Det ble klining og god stemning og vi snakka sammen i ca. 1,5 timer. Kaos som det var forsvant vi fra hverandre. Søndag morgen hadde hun lagt meg til på Snapchat. Snappen hadde hun ikke fått av meg. Har snappa med henne søndag og i dag. Hun svarer raskt og spør om meg og mitt. Antar at det er noe interesse fra hennes side. Utfordringen er at vi bor tre timer fra hverandre. Jeg er redd for å virke desperat om jeg sier meg villig til å reise til henne, men samtidig må vi treffes om det skal bli noe mer. Tanker eller erfaringer? Anonymous poster hash: 8be04...0a4 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Er vel ikke verre enn å si, "hei, skal innom X i morgen og hente ditt og datt. Treffes for en kaffe?". 2 Lenke til kommentar
Gjest 29927...e12 Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 En jeg vet om tok en "omvei" innom Otta fra Trondheim på vei til Røros for en tinderdate... ? Anonymous poster hash: 29927...e12 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Det kommer jo veldig ann på korleis du framstiller det. Kan godt hende ho ser på det som romantisk at du reiser så langt for å treffe henne, det gir deg creds. Kjør på! Lenke til kommentar
Sverre1969 Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Kommer vel an på hvor du bor. 3 timer på Finnmarksvidda regnes vel for å være naboer... 5 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Du bør tenke litt på framtida. Er du villig til å flytte for et forhold? Er hun? Dette vil potensielt være noe en av dere kan angre på om alt er rosenrødt i begynnelsen, men dabber av senere. Vil du trives der hun bor jobbmessig eller sosialt? Man tenker at det er lett å flytte hjem igjen om det ikke funker, men om noen år har dere kanskje barn og du er låst fast. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 (endret) For å ikke høres desperat ut kan du skrive at du gjerne betaler for reisen hennes, eller hvis du skal reise til henne, så går det helt fint fordi du har masse tid, men hun skal ikke tenke på penger og du betaler alt hvis det er mulighet for en date.... Men seriøst, bare spør. Avstand trenger ikke være et hinder. Endret 3. desember 2019 av Disorder Lenke til kommentar
Gjest 8be04...0a4 Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Geirr skrev (21 timer siden): Kommer vel an på hvor du bor. 3 timer på Finnmarksvidda regnes vel for å være naboer... Er snakk om Oslo- området/ nordover Anonymous poster hash: 8be04...0a4 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Jeg kjørte vel 60 mil en gang, sammen fortsatt så fungerte vel Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg dro til Frankrike for å treffe en dame jeg møtte på Chat Roulette ? Lenke til kommentar
Zielinski Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Så langt du vil! Hvis du vil satse på henne, så dra dit. Det virker ikke desperat med mindre du er tydelig desperat. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Å fremstå som desperat er ofte er resultat av at du ikke fremstår seriøs. Bare vær ærlig. Jeg synes du er interessant, og jeg vil gjerne treffe deg igjen. Hva er vel 3 timer i det store bildet. Hvem angrer på å ha gått på en date med noen som er spennende? Lenke til kommentar
afterall Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Har fått datebesøk fra både USA og England, uten å ha truffet dem mer enn én gang før. Så avstanden du snakker om burde ikke være noe problem akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå