^fmj Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 (endret) Er dette riktig abonnement? Bestiller dere på nettsiden eller må man bestille en annen plass for å få det sendt til Norge? Bestillingsside, ingen valg for land. Endret 2. desember 2019 av ^fmj Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Tviler på du får sendt til Norge, enkleste er om du kjenner noen finner som kan kjøpe det for deg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 De sender ikke til Norge, og jeg vet ikke hvor man kan få tak i disse, bortsett fra ebay. Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 ja det er riktig abbenoment og elisa sender kun i finland di ligger ikke ute på ebay for ofte og når di gjør ligger di ute ganske dyre. letteste er om du kjenner en finne som kan sende til deg. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2019 Da blir det verre ja. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Ta deg en tur til finland og selg på finn ? Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Eneste bakdelen er vel at man får finsk IP og latens tilsvarende VPN til Finland Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 3 hours ago, Vanstalk said: Eneste bakdelen er vel at man får finsk IP og latens tilsvarende VPN til Finland Korrekt. men det har ikke så allverden å si om man bruker på mobil eller pc til surfing/streaming etc. har og gamet generelt greit igjenom en sånn link selv om pingen var høgere. Lenke til kommentar
G Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Skulle ikke eSIM åpne for at man kan kjøpe mobiltilknyting fra utenlandske aktører (selvsagt da fra de som vil selge) ? Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 11 minutes ago, G said: Skulle ikke eSIM åpne for at man kan kjøpe mobiltilknyting fra utenlandske aktører (selvsagt da fra de som vil selge) ? Jo men da blir det vell som di fleste andre plasser stikk innom butikk få en esim kode og sånn. tviler på di legger det opp til å lett bli kunde fra et annet land Lenke til kommentar
G Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 5 hours ago, EmLeX said: Jo men da blir det vell som di fleste andre plasser stikk innom butikk få en esim kode og sånn. tviler på di legger det opp til å lett bli kunde fra et annet land Kommer selvsagt an på hvor kåte det er på å kunne få tjent penger. Regner med at det burde la seg gjøre via nettbutikk å legge inn og å oppdatere med nye kredittkort for videre belastninger istedetfor å gå i fysisk butikk. Alt man behøver er vel å taste inn noe kodegreier? Lenke til kommentar
bbios Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Den må aktiveres på finsk nett også, Esim er vel ik mulighet på prepaid heller.. Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 7 minutes ago, bbios said: Den må aktiveres på finsk nett også, Esim er vel ik mulighet på prepaid heller.. Feil. kan fint aktivere et elisa sim i norge. er bere å sette i skrive pinkode og vente til neste aktiverings runde. tar ikke mer en 3 min Lenke til kommentar
bbios Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 EmLeX skrev (Akkurat nå): Feil. kan fint aktivere et elisa sim i norge. er bere å sette i skrive pinkode og vente til neste aktiverings runde. tar ikke mer en 3 min Å? Merkelig da, Tru hvorfor jeg ikke fikk aktivert den før i jeg var i finland ? Ikke i Sverige heller.. Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Just now, bbios said: Å? Merkelig da, Tru hvorfor jeg ikke fikk aktivert den før i jeg var i finland ? Ikke i Sverige heller.. Har aktivert 3 stykk i norge jeg. ikke noe problem. kan jo hende du prøvde for lenge siden men har funket siden januar vertfall Lenke til kommentar
bbios Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 EmLeX skrev (Akkurat nå): Har aktivert 3 stykk i norge jeg. ikke noe problem. kan jo hende du prøvde for lenge siden men har funket siden januar vertfall Merkelig nok var det i høst ? Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Just now, bbios said: Merkelig nok var det i høst ? Siste jeg aktiverte i norge var faktisk for en dag siden så vet vertfall det fortsatt funker for meg. kansje du har andre simkort eller det er forkjell på byer i norge? ikke vet jeg. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 EmLeX skrev (Akkurat nå): Siste jeg aktiverte i norge var faktisk for en dag siden så vet vertfall det fortsatt funker for meg. kansje du har andre simkort eller det er forkjell på byer i norge? ikke vet jeg. Nei veit ik heller ? Lenke til kommentar
bbios Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 December 11th 2019 on, new activated Unlimited 4G-packages include the management of unfair Internet roaming usage in Nordic/Baltic countries. If Internet roaming usage reaches 50Gb, the Internet roaming speed will be limited to max. 0,5Mbit/s in Nordic/Baltic countries till the end of Unlimited 4G-package period. The speed limitation of unfair Internet roaming usage is based on Saunalahti Prepaid special terms and conditions. Regards, Saunalahti Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) 1 hour ago, bbios said: December 11th 2019 on, new activated Unlimited 4G-packages include the management of unfair Internet roaming usage in Nordic/Baltic countries. If Internet roaming usage reaches 50Gb, the Internet roaming speed will be limited to max. 0,5Mbit/s in Nordic/Baltic countries till the end of Unlimited 4G-package period. The speed limitation of unfair Internet roaming usage is based on Saunalahti Prepaid special terms and conditions. Regards, Saunalahti Dammit. Hvor har di postet det? står ingenting om det i noen av tossene på deres websider. ble sist oppdatert i 2017. og 2015. Endret 5. desember 2019 av EmLeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå