scream Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Var ikke det en slik side her en gang før , syns huske jeg alltid stakk innom den hver mandag , der ukens tilbud stod , sammen med små komentarer om de forskjellige tilbudene! Var en kanonside , skjønte aldri hvorfor den forsvant fra hw.no..... Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hvilke webshopper er det som opererer med en slags 'Ukens tilbud'? - Komplett.no - Psdata.no - www.mpx.no Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 hvis jeg får vite hvilken nettbutikker som har Ukens tilbud, samler jeg mer enn gjerne en ukens tilbud post på forumet... som kommer senest 18:00 mandag... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Tilbud og ukens tilbud ALLE former for tilbud/salg. Det hadde vært knall. Men det kan bli litt hardt arbeid for hw.no folket... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=186387&hl= Endret 28. desember 2003 av Orjanp Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=186387&hl= Hvis du har tenkt å lage en ny tråd hver uke bør du skrive dato eller ukenummer i emnetfeltet. Ellers blir det mye rot etterhvert. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Tenkte å legge alt i samme tråd. Fungerer greidt hvis den blir gjort sticky. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Amen, knall ide....... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Tråden er nå blitt sticky under annet om hardware. Har følgende butikker med: komplett.no MPX.no PSData.no PCUtstyr.no Kom med flere hvis dere finner noen. Endret 28. desember 2003 av Orjanp Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Orjanp:Si fra, så sletter jeg poster i sticky-tråden; hvis du vil holde den "ren" og ryddig. fra Jeg vil gjerne holde den ren og ryddig. Endret 28. desember 2003 av Orjanp Lenke til kommentar
lasso Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hvilke webshopper er det som opererer med en slags 'Ukens tilbud'? - Komplett.no - Psdata.no - www.mpx.no hwb.no Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Nå som tråden er oppe å går. Den er sticky og jeg har linket til prisguiden. Hvordan skal den organiseres? Det er forsåvidt flere måter å gjøre dette på. Jeg lager en ny post i tråden for hver uke, og så få som mulig poster i den utenom Jeg lager en ny post i tråden for hver uke, og alle som vil kan kommentere tilbudene/tråden etter eget forgodt befinnende. Jeg endrer hele tiden første post i tråden slik at den viser denne ukes tilbud og tilbudet som ikke er oppdatert siden forrige uke. Jeg oppretter en ny tråd for hver uke der alle kan diskutere som de vil. Hvis det er noen andre måter å gjøre dette på så kom med tips. Bør tilbudene diskuteres i tråden? Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Rediger første posten er nok det beste og mest oversiktlige, vil jeg tro. Så kan folk poste så mye de vil. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Siden ingen kommer til å klare å overholde et "forbud" mot å poste er jeg enig i at det er best å redigere første posten. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hardwarebutikken.no kommer med ukens tilbud fra neste år av. (Imorgen altså ) Lenke til kommentar
simes Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Nesten alle butikker har dette da? Uten å neve de tidligere nevnte kan jeg legge til Itbutikken og databutikken.com i hvert fall.. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hva med en enkel nettside med bilder og litt info oom uketilbud på forskjellige butikker med link til siden Lenke til kommentar
lperik Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hva med en enkel nettside med bilder og litt info oom uketilbud på forskjellige butikker med link til siden Skulle hatt noe sånnt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå