Gå til innhold

Jeg vil takke alle som jobber på OK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for en svært hyggelig tilbakemelding - og jeg benytter samtidig sjansen til å takke alle våre lesere og forumbrukere. Uten dere hadde det vært SVÆRT kjedelig å gjøre det vi gjør.

Vi lover å komme S T E R K T tilbake i 2004 med overklokking av skjermkort, minne, prosessorer og alt som måles i Hz. :)

Ha et riktig godt nytt år!

Lenke til kommentar
*bla*bla*bla* og alt som måles i Hz. :)

[kunne ikke dy meg modus]

Radio frekvenser også?

[/kunne ikke dy meg modus]

Mitt nyttårs forsett er: Modde mer på kabinettet mitt, har bare så vidt starta med noen lys og brytere :green:

Godt Nyttår folkens! :fyrverkeri:(?)

Lenke til kommentar

Må bare takke for det OK.no har gjort så langt. Sku bare søke etter noe fordi jeg satt litt fast med maskinen, og da dukket OK.no opp. Gikk da inn dit og følte straks at dette var plassen for å lære nytt av andre og lære oxo andre noe. Så etter 2ukers lesing ble jeg medlem og har ikke angret en hundredel på det.. Håper vi medlemmer og folket som gir oss noe nytt å lese om stadig får et fint og nytt lærerikt år i 2004!

Godt Nyttår om ca. 5t og 10min :thumbs:

Endret av k_drey
Lenke til kommentar
Takker for en svært hyggelig tilbakemelding - og jeg benytter samtidig sjansen til å takke alle våre lesere og forumbrukere. Uten dere hadde det vært SVÆRT kjedelig å gjøre det vi gjør.

Vi lover å komme S T E R K T tilbake i 2004 med overklokking av skjermkort, minne, prosessorer og alt som måles i Hz. :)

You go boy :thumbup:

Håper på mange nye spennende artikler og guider i året som kommer.

Lenke til kommentar
Dere gjør en kanon jobb!! Er inne på siden minst 3 ganger daglig!! :)

Godt Nyttår!!!...

Mvh. Jonas Tobiassen

Du skulle ha visst hvor mange ganger daglig jeg er inne. Var uten internett i 2dager, og da holdt jeg på å bli gal fordi jeg ikke kunne ta meg en snutt innom OK.no! Tror det meste jeg har vært innom en dag må være rundt 7-9 ganger. Kommer jo hele tiden noe nytt som man må bare lese :p

Lenke til kommentar

Godt Nyttår!!!...

Mvh. Jonas Tobiassen

Du skulle ha visst hvor mange ganger daglig jeg er inne. Var uten internett i 2dager, og da holdt jeg på å bli gal fordi jeg ikke kunne ta meg en snutt innom OK.no! Tror det meste jeg har vært innom en dag må være rundt 7-9 ganger. Kommer jo hele tiden noe nytt som man må bare lese :p

hah! :p jeg er inne "minst" en gang hver halvtime, så lenge jeg har muligheten!

Lenke til kommentar

Så må jeg hjelpe til hjemme oxo, er ikke gratis å bo hjemme når man går videre skole! Skulle gjerne vært mer inne, men må jobbe hjemme og så har jeg en del venner. Brukte ei uke på noe annet på nettet og da var jeg ikke populær blant vennene siden jeg ikke tok meg tid til å vanke litt med dem oxo.

Lenke til kommentar

ja godt nytt år! Dere gjør en kjempe jobb.. takk skal dere ha!

litt konstruktiv kritikk: hadde virkelig håpet å se noe til projekt OX i 2003, men tiden begynner å renne ut :D

Håper dere får avsluttet det kapitlett over nyåret en gang.. Er det ikke 2 år gammelt nå? +-

Lenke til kommentar

Godt Nyttår!!!...

Mvh. Jonas Tobiassen

Hehe jeg kan komme opp i 12 ganger når det regner og sånn :p:D

Godt nyttår!! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...