Ducklink Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg må bare takke for alt som dere på OK gjør. Dere bruker fritiden deres på og holde denne siden oppe og skrive guider og gjøre tester. Så takk dere gjør en kjempe jobb. Lenke til kommentar
EC Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Takker for en svært hyggelig tilbakemelding - og jeg benytter samtidig sjansen til å takke alle våre lesere og forumbrukere. Uten dere hadde det vært SVÆRT kjedelig å gjøre det vi gjør. Vi lover å komme S T E R K T tilbake i 2004 med overklokking av skjermkort, minne, prosessorer og alt som måles i Hz. Ha et riktig godt nytt år! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Takker for en svært hyggelig tilbakemelding - jeg begynner samtidig også sjansen til si GODT NYTTÅR! Vi lover også å fortsette å spamme forumet ned med teite casemods og morsomme spørsmål.. Alt som måles Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Vi lover å komme S T E R K T tilbake i 2004 med overklokking av skjermkort, minne, prosessorer og alt som måles i Hz. Ha et riktig godt nytt år! Klokke skjermer også? Godt nytt år til alle moderatorer/administratorer, samt alle på forumet! Lenke til kommentar
felge Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Vi lover å komme S T E R K T tilbake i 2004 med overklokking av skjermkort, minne, prosessorer og alt som måles i Hz. Ha et riktig godt nytt år! Klokke radion og da Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 *bla*bla*bla* og alt som måles i Hz. Ha et riktig godt nytt år! [kunne ikke dy meg modus] Radio frekvenser også? [/kunne ikke dy meg modus] Mitt nyttårs forsett er: Modde mer på kabinettet mitt, har bare så vidt starta med noen lys og brytere Godt Nyttår folkens! :fyrverkeri:(?) Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Må bare takke for det OK.no har gjort så langt. Sku bare søke etter noe fordi jeg satt litt fast med maskinen, og da dukket OK.no opp. Gikk da inn dit og følte straks at dette var plassen for å lære nytt av andre og lære oxo andre noe. Så etter 2ukers lesing ble jeg medlem og har ikke angret en hundredel på det.. Håper vi medlemmer og folket som gir oss noe nytt å lese om stadig får et fint og nytt lærerikt år i 2004! Godt Nyttår om ca. 5t og 10min Endret 31. desember 2003 av k_drey Lenke til kommentar
EC Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 [kunne ikke dy meg modus]Radio frekvenser også? [/kunne ikke dy meg modus] P4 har meldt sin interesse, ja. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Helt!, enig! dere gjør en knalljobb! stå på! Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dere gjør en kanon jobb!! Er inne på siden minst 3 ganger daglig!! Godt Nyttår!!!... Mvh. Jonas Tobiassen Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Takker for en svært hyggelig tilbakemelding - og jeg benytter samtidig sjansen til å takke alle våre lesere og forumbrukere. Uten dere hadde det vært SVÆRT kjedelig å gjøre det vi gjør. Vi lover å komme S T E R K T tilbake i 2004 med overklokking av skjermkort, minne, prosessorer og alt som måles i Hz. Ha et riktig godt nytt år! You go boy Håper på mange nye spennende artikler og guider i året som kommer. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jepp ! jeg vil bare gi en liten advarsel til han yummy at OC av dama kan fort bli hett Ps. Godt Nytt år til hele gjengen i forum Adm/Mod..... Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dere gjør en kanon jobb!! Er inne på siden minst 3 ganger daglig!! Godt Nyttår!!!... Mvh. Jonas Tobiassen Du skulle ha visst hvor mange ganger daglig jeg er inne. Var uten internett i 2dager, og da holdt jeg på å bli gal fordi jeg ikke kunne ta meg en snutt innom OK.no! Tror det meste jeg har vært innom en dag må være rundt 7-9 ganger. Kommer jo hele tiden noe nytt som man må bare lese Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dere gjør en kanon jobb!! Er inne på siden minst 3 ganger daglig!! Godt Nyttår!!!... Mvh. Jonas Tobiassen Du skulle ha visst hvor mange ganger daglig jeg er inne. Var uten internett i 2dager, og da holdt jeg på å bli gal fordi jeg ikke kunne ta meg en snutt innom OK.no! Tror det meste jeg har vært innom en dag må være rundt 7-9 ganger. Kommer jo hele tiden noe nytt som man må bare lese hah! jeg er inne "minst" en gang hver halvtime, så lenge jeg har muligheten! Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Så må jeg hjelpe til hjemme oxo, er ikke gratis å bo hjemme når man går videre skole! Skulle gjerne vært mer inne, men må jobbe hjemme og så har jeg en del venner. Brukte ei uke på noe annet på nettet og da var jeg ikke populær blant vennene siden jeg ikke tok meg tid til å vanke litt med dem oxo. Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 ja godt nytt år! Dere gjør en kjempe jobb.. takk skal dere ha! litt konstruktiv kritikk: hadde virkelig håpet å se noe til projekt OX i 2003, men tiden begynner å renne ut Håper dere får avsluttet det kapitlett over nyåret en gang.. Er det ikke 2 år gammelt nå? +- Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Tusen takk for en lærerik side med høy kvalitet og dyktige medarbeidere! Hadde jeg hatt alle medarbeiderne ved mitt bor skulle det nok blitt spandert en dram eller to! Godt nytt år! Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dere gjør en kanon jobb!! Er inne på siden minst 3 ganger daglig!! Godt Nyttår!!!... Mvh. Jonas Tobiassen Du skulle ha visst hvor mange ganger daglig jeg er inne. Var uten internett i 2dager, og da holdt jeg på å bli gal fordi jeg ikke kunne ta meg en snutt innom OK.no! Tror det meste jeg har vært innom en dag må være rundt 7-9 ganger. Kommer jo hele tiden noe nytt som man må bare lese Hehe jeg kan komme opp i 12 ganger når det regner og sånn Godt nyttår!! Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dere på "ok" er veldig dyktige og jeg setter stor pris på det arbeidet som gjøres her Lykke til videre og Godt Nytt År Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Blir en liten slik diskusjon om hvem som er mest inne på OK.no per dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå