norgepaalangs Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Leter etter en Oslo-basert person som er dyktig på å utvikle funksjonelle og profesjonelle websider, primært i wordpress. Det er viktig å kunne programmering til fingerspissene, og i tillegg ha et øye for design. Noen som vet om noen? Send en pm, og aller helst med noen ord om kompetanse. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 Heilt ærleg kan eg ikkje sjå kvifor du ynskje ein programmerer, Wordpress med f.eks Oxygen eller noko i den grad kan sjølv ein designer laga gode sider med. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Jeg jobber frilans som webdesigner og har god kontroll på kode for design, men ikke for funksjonalitet. Spesielle funksjonskrav løser jeg som regel med innstikk eller outsourcing. Har jobbet med webdesign frilans i 15 år. Ellers enig med Drunkenvalley, det krever jevnt over ikke mye programmering for å skreddersy websider i Wordpress lenger. https://teodortomter.no Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Litt info om forventet lønn/betaling kan kanskje hjelpe på. Akkurat nå ser det ut til at du forventer dugnad Lenke til kommentar
quantum Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Drunkenvalley skrev (På 17.12.2019 den 18.20): Heilt ærleg kan eg ikkje sjå kvifor du ynskje ein programmerer, Wordpress med f.eks Oxygen eller noko i den grad kan sjølv ein designer laga gode sider med. Må kunne programmering til fingerspissene står det. Og forøvrig lite annet ... men det antyder vel kanskje at løsningen krever litt mer enn bare Wordpress og noen plugins... Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Just now, quantum said: Må kunne programmering til fingerspissene står det. Og forøvrig lite annet ... men det antyder vel kanskje at løsningen krever litt mer enn bare Wordpress og noen plugins... Det var litt det eg fiska etter meir info om, ja. Men no virker det som TS ikkje har vore her på ei stund. Lenke til kommentar
n0mad Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Hvor mye arbeid? Lønn? Type funksjonalitet? Custom plugins? Vi lager masse nettsider i Wordpress. Pris ligger rundt 4000-5000 EUR - med custom theme bygget på f.eks. Tailwind og evt funksjonalitet som egendefinerte posttyper (CPT) og egendefinerte felt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå