Skillz Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hei Har bestemt meg for ny pc og trenger hjelp i skjermkort jungelen og minne Skal ha Abit nfs v2 xp 2500 eller 2800 barton WD raptor 10K 36. GB Så må jeg ha minne.. Skal klokke litt men trenger ikke minne til 3K liksom Vil gjerne ha 1gb men orker ikke å betale mere enn 1500 Så skjermkort.. jeg som trodde at jo høyere tall jo bedre. Men i Ati sin verden er vel ikke det tilfelle!! Så skermkort til rundt 1500-2000 kr Hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Dette minnet her skal nok vere bra nok! eller kan du gå for geil eller corsair..! er litt usikker på klokke eigenskapane til dei ulike minne typane..! Når det gjeld sjermkort ville eg heilt klart gått for dette i den prisklassen.. Om du velger Sapphire, hercules, powercolor eller en annen produsent er vell eigentleg det samme! Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Sløve meg egentlig.. Jeg har jo 9700 pro! og verken 9600 pro eller xt er vel raskere enn det. Til og med 9800 se er tregere.. Lenge siden jeg har vert på Hw sidene nå. har falt helt av Men minne holder vel til litt over 400 ikke sant??? Sånn at en kan kjøre synkront med Cpu på <200 mhz Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hehe Det har du heilt rett i, 9700pro er bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå