shin0obi Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Hei, kjøpte nylig en ps4 kontroll fra polen, men får ikke koblet den til ps4 i norge. Er det sånn at siden den er fra polen at den ikke fungerer i det hele tatt eller er det noe jeg må gjøre i tillegg? legger pris på svar. tusen takk!! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Den skal fungere. Du kobler til med kabel først? 1 Lenke til kommentar
shin0obi Skrevet 2. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2019 Det var det jeg trodde, å bare koble til med kabelen først, men den får ikke kontakt med ps4 som gjør at jeg ikke kan navigere som en vanlig kontroller bør gjøre når man trykker på ps4 knappen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Prøvd å starte PS4 i safe mode med kontrollen koblet til med kabel? Tror du kan initialisere kontrollere der. Måtte gjøre det selv en gang med en kontroll som ikke ville fungere. Lenke til kommentar
shin0obi Skrevet 2. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2019 Skal prøve på det når jeg er hjemme fra jobb. Legger pris på all hjelp. Takk takk! Fortsatt fin dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå