Trond HB Skrevet 25. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2019 On 12/21/2019 at 9:36 PM, tsetsefluen said: Hei! Lurer på en sak her. Hvordan håndterer dere skjermen når YouTube spiller av en video? Får ikke med meg bunnen og toppen av deler av videoen. Får med hele bildet i YouTube appen ihvertfall. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 En ting til her,er at med nyeste Android så slipper man den irriterende pipelyden når man tastet inn bank-id. Deilig å slippe ulyden. Lenke til kommentar
larris Skrevet 29. desember 2019 Del Skrevet 29. desember 2019 Er herskapet fornøyd med tlf ? Kamera og batteri ? Lurte på å slå til på Elkjøp sitt tilbud, 5490.- Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 29. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2019 Tommel opp fra meg. Batteriet holder en to - tre dager med mitt bruk. Tar stort sett veldig bra bilder. Samme prisen jeg ga under Black week. ? Lenke til kommentar
larris Skrevet 29. desember 2019 Del Skrevet 29. desember 2019 Takk for svar. Får se om jeg slår til ? Har en Note 10+ og er fornøyd med den men ønsker noen ganger en tlf som er lettere å håndtere. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 29. desember 2019 Del Skrevet 29. desember 2019 larris skrev (43 minutter siden): Takk for svar. Får se om jeg slår til ? Har en Note 10+ og er fornøyd med den men ønsker noen ganger en tlf som er lettere å håndtere. Tror det meste er bedre på den telefonen du har allerede. Det vil bli et skritt ned på alle fronter. Lenke til kommentar
larris Skrevet 29. desember 2019 Del Skrevet 29. desember 2019 (endret) Sharpings skrev (3 timer siden): Tror det meste er bedre på den telefonen du har allerede. Det vil bli et skritt ned på alle fronter. Mulig du har rett i det............men tenker å bruke den som en nr 2 tlf ? Endret 29. desember 2019 av larris Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 30. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2019 Tror ikke du vil merke så stor forskjell som Sharpings påstår. Ville ikke lagt så stor vekt på en som ikke har hatt en Sony telefon på flere år. Du får en lynrask telefon med tilnærmet ren Android, knallgod OLED skjerm og et veldig bra kamera. Lenke til kommentar
larris Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 Trond HB skrev (3 timer siden): Tror ikke du vil merke så stor forskjell som Sharpings påstår. Ville ikke lagt så stor vekt på en som ikke har hatt en Sony telefon på flere år. Du får en lynrask telefon med tilnærmet ren Android, knallgod OLED skjerm og et veldig bra kamera. Takk for svar. Får dra til Elkjøp og trykke litt på demo-modellen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 Selv om jeg spiller mye Ingress og Pókemon GO holder batteriet på telefonen overraskende lenge. De spillende suger vanligvis batteri men nå slipper jeg å bruke powerbank. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 Trond HB skrev (På 25.12.2019 den 19.25): Får med hele bildet i YouTube appen ihvertfall. Ordnet seg av en grunn. YouTube rar ikke lenger opp hele bredden. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 larris skrev (21 timer siden): Mulig du har rett i det............men tenker å bruke den som en nr 2 tlf ? Da er den sikkert mer enn god nok. Det er jo ingen dårlig telefon, bare ikke helt der opp med de aller beste. I mine øyne da. Sikkert flere som er uenige med meg. Smak og behag. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 Hva er prognosene ang Compact modell? Kunne vurdert å prøvd det. Hadde en gang i tiden Z2 Compact, som jeg var godt fornøyd med. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 Sydvest skrev (7 minutter siden): Hva er prognosene ang Compact modell? Kunne vurdert å prøvd det. Hadde en gang i tiden Z2 Compact, som jeg var godt fornøyd med. Z2 Compact eksisterte vel aldri, gjorde den? Mener vi fikk Z1, Z3 og Z5 Compact her i landet. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 Da må jeg huske feil. Jeg fikk den ihvertfall rundt juletider i 2014, og solgte den igjen i jula 2015. Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 18 hours ago, Sydvest said: Da må jeg huske feil. Jeg fikk den ihvertfall rundt juletider i 2014, og solgte den igjen i jula 2015. Da var det nok en Z3 Compact. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2020 Har kommet ny firmware 55.1.A.3.49 (Security patch: 1 January 2020) for over to uker siden. Noen som har fått den? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Har så lyst på Xperia 5, ankepunkt er at jeg har en Huawei P10 som funker bra. Nesten så jeg håper at batteri eller Trump slår til, så jeg får en unnskyldning. Ellers blir den nok kjøpt til Sommer om den fortsatt finnes. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 16. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2020 15 hours ago, Gouldfan said: Har så lyst på Xperia 5, ankepunkt er at jeg har en Huawei P10 som funker bra. Nesten så jeg håper at batteri eller Trump slår til, så jeg får en unnskyldning. Ellers blir den nok kjøpt til Sommer om den fortsatt finnes. Flotte telefoner både Xperia 1 og 5. I tillegg er de også veldig bra men Xperia 5 har en mer passe størrelse enn 1 etter mi mening. Fingeravtrykkleseren på 5 er også raskere og bedre enn på 1. Leste på Xperia blog at etter siste oppdateringa er fingeravtrykkleseren mer stabil. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 @Gouldfan jeg kjøpte Xperia 5 i desember og er veldig fornøyd. Litt uvant med ratioen på skjermen men det glemmer en etter et par dagers bruk. Skjermen er veldig behagelig å bruke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå