AfterGlow Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Ny video viser noen av forskjellene mellom proffene og amatørene. Slik bruker profesjonelle spillere blikket til å spille bedre enn amatører Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Slike artikler er interessant. Artikler om AI mot mennesker eller AI mot AI er også artig 1 Lenke til kommentar
FB.032103100538015 Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Forstår ikke hvordan det er mulig å holde kontrollen på den måten som "pro spilleren" gjør. Bruker selv blikket mye i FPS da det faktisk er en nødvendighet for å overleve, det er jo også fult mulig å trene opp denne ferdigheten. Lenke til kommentar
JoergenFS Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Er helt enig, har sett mange profesjonelle holde kontrollen sånn når de spiller. Jeg får det ikke til i det hele tatt, vanskelig å holde styr på tommelen når man prøver på det. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Jeg fulgte PUBG mesterskapet nå nettopp. Da var det enkelte av spillerne det virket som de brukte slik teknologi på. Du så et rødt område der spilleren tydeligvis så. Så synet sveipet over steiner og trær men konsentrerte seg mer når spilleren tydeligvis hadde en klar oppfatning om hvor fienden var. Veldig lærerikt...ikke at jeg klarer å prestere altså. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå