Gjest 9ed3b...9c5 Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 hei har om dagen sånn ca konstant blodsprengte(? usikker på om det er riktig terminologi, men i hvert fall at øynene er røde, ikke alltid begge, noen ganger bare ett, og som regel mest innerst mot tårepunktet) øyne. sover nok. ingen åpenbar grunn til at jeg skal ha det (sikkert bare tørr luft?) uansett. annet enn at det er sjenerende og svir litt ødelegger det ikke, men lurte på om det er noe man kan gjøre for å redusere/fjerne det? øyedråper? Anonymous poster hash: 9ed3b...9c5 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Japp, gå til apoteket, de hjelper deg å finne det riktige produktet. Har du tilgang på et av sykehusapotekene, bruk det. Andre apotek kan fort anbefale produkter du ikke har behov for. Noen vil være fristet til å si "Oppsøk lege", men siden du ikke beskriver andre symptomer som peker i rettingen infeksjon, se det heller an til mandag. Hvis det kommer gul væske og/eller pus, eller vedvarende kløe, smerte, økt ubehag, først da er det på tide med legebesøk. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Jeg ville fått en lege til å vurdere dette. Det er maaaaaange årsaker til røde øjne, men så lenge du ikke har smerter eller synspåvirkning, er det nok ikke noe hyperakutt. Dog ville jeg få dette vurdert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå