DrittData Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Bruker selv Interisp [www.interisp.no], og er meget fgodt fornøyd. Betaler 19,- pr. mnd + mva - fullt levelig mener jeg. Lenke til kommentar
vickers Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jeg har brukt www.activemedia.no i snart 1 år nå. Kjempefornøyd med dem. Prisene også er bra. Edit: Får ping på 29-30ms Endret 4. januar 2004 av vickers Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 jeg har servetheworld og har utrolige 10ms ping til dem :O og jeg har kabel :O aldri hatt nedetid som jeg har merket... Lenke til kommentar
Firstc Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 http://www.pc-nett.no/domene_webhotel.php Disse har bra webhotel med bra ping. Har ikke vert nede så lenge eg kan huske. Leiger linje her til game server og ligger på ca. 20-40 i ping med en isdn linje. (Bestiller du her, plz merk bestillingen men FirstC ) mvh FirstC Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hold deg UNNA folk som gir ubegrenset trafikk, det FINNES ikke. Hvordan kan det stemme ? Bare sperrer de når de føler du har fått nok da eller ? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Bruker selv webdeal.no og er veldig fornyød Lenke til kommentar
xico Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) vegil.net står på servetheworld.... DETTE er vell den største filen Endret 4. januar 2004 av xico Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Vil også anbefale deg (som du selv sier) å slå til på QXL-tilbudene til ServeTheWorld. Har selv to hotell/domener der, og er meget godt fornøyd. De oppfyller også alle dine krav som du posta. for ServeTheWorld! Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 ServeTheWorld! Go, go, go Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Ja jeg har bestemt meg for Servetheworld. De har forresten serverene i Norge fant jeg ut! Ser egentlig ut som om de er totalt uslåelige! Og det er vel egentlig ikke noe grunn til å holde seg unna folk som har ubegrensett dataoverføring - det er vel bare sånn at du bør ikke tro at de virkelig har det, du kutter selvsagt hvis det er unormalt mye traffikk. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Da har du gjort et klokt valg! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kjøpte nettopp 600MB, mysql, php and all the shit + cPanel fra http://perfecthost.ws kom på 400,-/år som ikke er ille:) eneste lille ulempen er vel at serverne står i usa.. men det går vel ikke noe spesielt treigere enn servere som er lokalisert i norge.. prata med han karen som driver firmaet på msn.. grei kar fra norge! support på msn eller icq.. + mail sikkert.. skal gi tilbakemeldinger på hvordan det er å ha hosting fra dette firmaet. Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Servetheworld sine servere ligger på alter.net Traceroute ender her vlan101.msfc0.ds1.osl2.alter.net (146.188.5.186) hvis man tar en traceroute på servetheworld.no Alter.net er en del av MCI, og det er vel høyst amerikansk. Tviler på at servetheworl sine servere ligger i Norge ja.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 I følge dem selv ligger serverene i Norge. Dette er tilogmed uthevet i reklamen på qxl. Tviler på at de hadde gjort det hvis ikke det stemte. http://www.servetheworld.net/jul4002.png Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Servetheworld sine servere ligger på alter.net Traceroute ender her vlan101.msfc0.ds1.osl2.alter.net (146.188.5.186) hvis man tar en traceroute på servetheworld.no Alter.net er en del av MCI, og det er vel høyst amerikansk. Tviler på at servetheworl sine servere ligger i Norge ja.. MCI har serversenter i oslo også. -- rf Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Da har du gjort et klokt valg! kan bare si Har der selv og 4 av min kamerater har der. Skal en del til før jeg bytter. Ikke at jeg har så strenge krav, men det er knall tilbud det til 39,- mnd på QXL Lenke til kommentar
albe Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Jeg må nesten legge inn en anbefaling på www.domenetorget.net. Veldig gode priser, alle mulige tjenester (sub-domain, ubegrenset mail, mysql, perl, etc etc). Jeg har også veldig god erfaring med supporten der. www.bjornes.org ligger på domenetorgets server. (sjekk hastighet selv ) Endret 9. januar 2004 av albe Lenke til kommentar
whoppe Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 ServeTheWorld HAR serverene i norge. Ta en traceroute eller en ping så ser du dette veldig lett. Det er 5 ansatte hos de så jeg tror nok de gjør dette seriøst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå