Gjest 256db...32c Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Hei, voksen mann her. Har et underlig problem. Når jeg trener med å løfte vekter, og da relativt tunge økter, så får jeg problemer med vannlating. Dvs, jeg kan våkne om natta veldig trengt, men sliter med å få tisset. Om dagen føler jeg meg ofte tissetrengt, men det kommer heller lite ut. Dog er strålen kraftig og god. Dette begynte for mange år siden og jeg var både til lege og urolog, de fant ikke noe. Så problemet har vært der til og fra, men det blir verst når jeg som sagt trener med tunge vekter og tar skikkelig i. Det er svært plagsomt å gå rundt trengt hele dagen, og våkner ofte om nettene også. Noen som har lignende erfaringer? Potens osv funker som det skal. Anonymous poster hash: 256db...32c Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Da er det bare å ta en ny tur til legen. Vi snakker nok om BHP her: https://nhi.no/sykdommer/mann/prostata/prostata-godartet-forstorrelse/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå