Gå til innhold

Forstår ikke Super Smash Bros Melee

NoviKaNa

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan forklare meg dette spillet? Jeg bare forstår meg ikke på det! Jeg kjøpte det for et par måneder siden, og spilte det en liten time etter jeg fikk det. Fant fort ut at jeg syns det var direkte laber underholdning, og la det bort. Så testet jeg det nylig i multiplayer, og vi fant ut at det var noe forbanna drit. Men så får jo spillet toppkarakter av ALLE andre! Hva er det jeg ikke skjønner? Ja, det er morro med masse nintendo-figurer, men det alene drar jo ikke spillet til topps? Det irriterer meg at jeg ikke syns det er morro! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SSMB:Melee må jo bare være det morsomste beat-em-up style spillet noensinne! Jeg kan ikke si hva dere gjør "feil", men det som er helt knall er å spille 4 player på det! Hadde både ps2 og gamecube på rommet mens jeg var i militæret og da var det alltid smash bros det gikk i.. (tekken 4 og andre multiplayer spill ble litt kjipe i forhold...)

bra ting:

Balansert

Kjapt å komme inn i, likevel rom for utvikling

masse "minigames" (dog med ganske liten variasjon)

4 player!!!

Dårlige ting:

Å gå tilbake til "bare" 2 eller 3 player etter å ha spillt masse 4 player.

(håper noen skjønner hva jeg mener der...)

Så stikkordet her er: Ha masse venner tilgjengelig for å spille dette spillet.. Ellers kan jeg skjønne at det kan være døllt...

Lenke til kommentar

Det er hektisk enkel morro, men det kan bli litt for forvirrende og repetitivt hvis man ikke er i humør til det. 4 player er det KLART morsomste med spillet.

Personlig foretrekker jeg vel Soul Calibur 2 og Tekken 4, eller for 4-player Power Stone 2 på dreamcasten.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...