HelenaN Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Takk for turen! Alltid hyggelig å komme seg ut i trivelig selskap. Siden vi var 4st lager jeg bildetråd. Håper jeg ikke blir den eneste som poster her. Noen av mine bilder er tatt ved Trondheim S på vei til fototreffet. Det er noen intressante og artige motiver rundt nye Powerhouse, spesielt nå med julebelysing. Hadde altfor lite tid (ca 15 minutter) og kan gjerne tenke meg å gå der sammen med dere snart. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. november 2019 Forfatter Del Skrevet 29. november 2019 Mulig der er bedre løsninger for å poste bilder, men jeg gjorde slik (det jeg kaller innlegg er området der man skriver teksten): - Klikket på linken "choose files" og valgte alle jeg skulle poste. - Da vises de som vedlegg (attachment) under innlegget. - Skrev en vertikal liste med 1. 2. 3. osv. til 13. og trykkte Enter to ganger etter hvert nummer for å få litt mellomrom. - Klikket i det tomme området under 1., sen på det første bildet i vedlegget, så dukket det automatisk opp i stort format på riktig sted. Repeterede dette tretten ganger til alle bildene var på plass. - For å få "preview" av inlegget klikker man på forstørrelseglasset (nr 2 fra høyre i listen ovenfor innlegget). For å se på postete bilder kan man klikke på dem for å se dem større og så bruke pilene for å gå til neste bilde. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 (endret) Takk for en hyggelig fotokveld, ja. Jeg må komme meg ut med kamera igjen. Jeg håper i alle fall det ikke tar like lang tid til neste gang. Helena, jeg er helt enig i at vi må ta en tur til Sentralstasjonen og omegn. Bilde nr 1 og 4 har veldig ulikt preg, men spennende begge to. Nr 7 ble jo også et gyldent øyeblikk. Det var ikke så lett å få til gode bilder fra kunstløpoppvisningen, men dine bilder er klare og fine. Her er mine bilder. Mange med mer eller mindre "intensional" kamerabevegelser.? 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Endret 29. november 2019 av Linepusle Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 (endret) Hei, det var kald, men stemningsfullt. Liker Spesiellt: Linepusle: 1,3,4,8 (er det nordlys i bild 4 ?) HelenaN: 1,4,6,7,11,13 (11 er knallbra) Bokeh er faktisk mulig også micro ft... 1 2 3 4 6 7 8 9 på veien tilbake til bilen 10 ved Nova Kina Endret 29. november 2019 av RambaZamba Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. november 2019 Forfatter Del Skrevet 30. november 2019 Linepusle, inspirerende bilder. Liker spesielt 1, 2 og 3 og perfekt timing i nr 7 med jenta som strekker seg mot if-skiltet som ser ut å sveve over henne. RambaZamba, fint bruk av selektiv fokus og lys og skygger. Favoritter er nr 2, 7, 8 og 10 (kreativt og stilig). Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Hagen, nei jeg tror ikke det er nordlys, dessverre. Jeg så det selv også og måtte sjekke de andre bildene. Jeg synes du fikk benyttet den korte tiden godt! Jeg synes særlig nr. 2, 4, 9 og 10 er flotte. Fine observasjoner! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Mange flotte motiver og nesten litt julestemning her ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå