Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Microsoft Windows Trekkes Fra Markedet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva har dere imot Microsoft? De tjener penger slik at mange har arbeidsplasser, og lager ganske gode OS. Win2000 og WinXP er to veldig gode OS.

Noen vil kanskje si at det er masse feil på de programmene Microsoft gir ut. Hva med Nokia, ca 80 % av de nye mobilene som de gir ut har store feil.. Hvorfor får ikke de like mye refs?

Kanskje fordi sjefen ikke er like kjent.

Jeg tror hatet mot Bill Gates er fordi mange "slenger" seg på trenden med å hate han, helt uten grunn.

Lenke til kommentar

Fjas og tull spørr du meg.

uansett, hvis de hadde trukket windows hadde kanskje noen andre og bedre os'er fått muligheten til å komme frem i dagen.

.... men dette skjer aldri.. bare tomme trusler

___

TV

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-05 20:14, SintBrus skrev:

Hva har dere imot Microsoft? De tjener penger slik at mange har arbeidsplasser, og lager ganske gode OS. Win2000 og WinXP er to veldig gode OS.

Noen vil kanskje si at det er masse feil på de programmene Microsoft gir ut. Hva med Nokia, ca 80 % av de nye mobilene som de gir ut har store feil.. Hvorfor får ikke de like mye refs?

Jeg tror hatet mot Bill Gates er fordi mange "slenger" seg på trenden med å hate han, helt uten grunn.

Jada penger tjener de,.. faktisk altfor mye,....

Og gode OS,.. hmmz,.. finnes det virkelig ikke andre GODE OS alternativer da ? - tror nok det du,.. også mye bedre enn de derre WinBugz proffesional greiene,.. Og nok arbeidsplasser jada,.. det gir de sikkert ,.. men har du tenkt på de som jobber med gratis kildekode osv da ? Kjemper for gratis software,.. det er jobber det også,... og mange av de tjener ikke akkurat mye penger,... - men det er noe mange av de gir helt blaffen i fordi de kjemper for sin sak,.... :wink: - De programmerer ikke for pengenes skyld,... men de programmerer fordi det er kjekt å programmere !

Og ja jeg vil være en av de du sikter til som sier at M$ har mye bugs i drittprogrammene sine,... Det er **** meg en skam at et selskap med så lang erfaring får det til å ha så mye feil, bugs, sikkerhetshull osv...

Men må si meg 100 % enig at Nokia fortjener seg en hard smekk der,... Har hatt 2 nokia telefoner,.. 2 for mye,... :sad: Fullt av feil og dritt og lort,.. *sukk*

Hater ikke Bill Gates generelt men hater måten det idiotiske selskapet hans driver forretningen sin på,... :sad:

- Hadde det vært slutt på Windows,.. hadde mange selskaper fått LOV til å komme frem her og der,.. og ikke bli stoppet av det monopolet til M$,... Det er nok av OS alternativ der ute,... Velg og vrak,.. eller lag ditt eget viss du aldri blir fornøyd med det du finner,....

[ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-03-05 20:28 ]

Lenke til kommentar

Nå må dere lese før dere poster, det er snakk om 9 stater i USA hvor windows heller skal trekkes enn å lage nye versjone. Klart dette er billigere og de resterende statene + verden vil jo fortsatt bruke windows og da må de 9 bruke det likevel:)

Lenke til kommentar

Quote:

Er jo en grunn til at opensource programvarer og os'er oppdaters så utrolig mye oftere enn windows da:) *glize ondskapsfullt fullt klar over hva denne posten vil føre til*

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-05 20:14, SintBrus skrev:

jeg personlig har ikke noe i mot microsoft, bare ville opplyse jeg!

Housey

Lenke til kommentar

Hmmmm... Microsoft lager gode OS. slik er det bare, mange som synes Linux/Unix er bedre, men saken er at folk liker det fordi det er innviklet, hva i all verden skal en med slikt? briefe? Linux er meget bra, ikke misforstå meg. Bruker det litt selv til LAN server. Men bruker WinXP fast liksom. Får utnytta det så masse bedre på måten jeg bruker d.

Saken er det at vist du kjører Win** på en maskin uten å ha innstallert noe ekstra har du mest sannsynlig en av verdens mest stabile maskiner. Med en gang du legger inn noe, så er det d som kræsjer maskinen. noen som husker win98? "PROGRAMMET har utført en ulovlig operasjon."

Dette vil heller ikke si at Microsoft lager verdens beste OS, men kanskje verdens mest brukervennlige. Alt etter MAC eller PC.

konklusjon: En maskin med bare Windows er J**** stabil!!! programvarer som Winamp (eks) kræsjer! fordi den bruker Windows på feil måte.

-Hilsen en som bruker både WinXP/2K og Slackware 8.0

Lenke til kommentar

IGJEN!

DET ER IKKE RART ALT ER GALT I DET LANDET HER NÅR DET IKKE ER EN ENESTE PERSON SOM TÅLER AT ANDRE STORE SELSKAPER TJENER PENGER, DETTE GJELDER RESTEN AV VERDEN OGSÅ. OG DERE SOM MENER SÅ MANGT OM MS BØR TENKE DERE TO SEKUNDER OM HVIS IKKE DERE ER BLITT FOR LINUX FIKSERTE! HAR MAN NOE BEDRE ALLTERNATIV TIL WIN IDAG NEI! LINUX ELLER NOE ANNET SØPPEL HAR IKKE PÅ LANGT NÆR SÅ MANGE FUNKSJONER OG MULIGHETER SOM WINDOWS, VIL PÅSTÅ FOR DE SOM MENER DETTE AT DERE IKKE KAN BRUKE WINDOWS, ELLER AT DERE IKKE HAR SATT DERE SIKKELIG INN I DET!

EN LITEN KOMMENTAR TIL DET MED DELSTATER I USA! DET ER 50 STATER I USA OG DET HJELPER VEL IKKE VELDIG MYE OM 9 PROTESTERER? ELLER HAR HALVPARTEN HER STRØKET I MATTE?!

LENGE LEVE MS OG WIN XP!

MVH CHRISTIAN

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-05 22:22, borre skrev:

Hei du "chma"!

Se på denne
og prøv å forstå hva vi synes om innlegget ditt.

Om JeG vIlL bruke caps bestemmer jeg og ikke du eller gud,allah etc. Jeg gjør som jeg vil med andre ord!

Jeg mente det jeg sa lenger oppe! Så kom med noen seriøse svar! ikke bare useriøst tull!

og til GeeZuZz

Det er ikke snakk om kun MSN Messenger og ie, forresten er ie en del av nav. sys. i PC-en....

det er snakk om som det står i itavisen art at man må bygge om hele windows og det er en jobb selv ikke ms kan gi til sine programerere Det blir som å ta å lese koranen og gjenfortell den på nytt i moderne version....

mvh Christian

Lenke til kommentar

De kan lage en ny versjon uten netmeeting, ms messenger, msn explorer og internet explorer. Dette burde man laste ned fra Windows Update. Men for de som allerede har kjøpt Windows, bør det komme en oppdatering som lar man fjerne disse programmene uten problemer, hvis man vil. Jeg tror MS overdriver når de sier at OSet vil bli ustabilt uten disse programmene. De følgte ikke med i Windows NT4, og XP er NT basert. Det vil si at det de har lagt til, skal de klare å fjerne.

P.S

Jeg bruker Windows XP selv, og synes at det er meget stabilt. Har en del programmer og spill, alt funker som bare det. Liker dette OSet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...