timmi_d Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Hei! noen her som har erfaring med Sony Ericsson z600? Er dette en telefon å satse på? hadde tenkt å kjøpe meg den nå etter jul, men så ble jeg litt tvil etter å ha lest litt rundt på internett. det står at z600 er nesten helt likt SE T610 invendig, og i testen av T610 på amobil leste jeg at maskinvare og respons hadde fått terningkast 3! At den var helt jævlig treg til å skrive sms meg osv.. Sitat amobil: "T610 er nemlig ikke noe annet enn et mareritt (i slow motion) å skrive meldinger med, og sliter med den dårligste responsen og den verste tregheten vi har sett siden vi testet Samsungs T100". Det jeg lurer på om z600 lider av samme tregheten?! btw: amobil måtte ha gjort en feil da de skrev at z600 har videofunksjon. det har den nemmelig ikke. Endret 27. desember 2003 av timmi_d Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Noe av tregheten blir fikset når det kommer nye sw oppgraderinger. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Den er ikke så treg som de skal ha det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå