StoreLars Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Under innstalasjonen av noe / oppgraderingen av windows låser pc en seg. Når jeg prøver og oppgradere windows via windows update starter den og laste ned SP1. Etter en stund så stopper den bare 100% opp og eneste utvei er og slå til på den lille reset knappen. Har en 1,1 ghz amd ( tror det er duron ) og har nettop byttet hdd. Hadde før en 13 gb maxtor disk som jeg brukte. Før reinnstalasjonen av denne disken gikk alt fint, men så kom problemene. Etter reinstallasjonen på den 13 gb disken så fikk jeg dette problemet med at pc en låser seg. Jeg kjøpte en ny disk, puttet i og håpet på det beste. Nå får jeg også samme problem, men nå bare på en 80 gb med 8mb cache og 7200 rpm. Jeg har prøvd og bytte ide kabel, bytte strømforsyning fra 300watt til 400watt men resultatet var lite. Nå begynner jeg og lure på om cpu'en har fått seg et lite støt eller om rammen er ødelagt. Noen måte jeg kan sjekke dette? Vil også si at i asus tool pro ( eller hva det nå enn heter. den du ser cpu varmen, sjekker vifte hastighet o.s.v ) ligger 12v på 12,763 hvis det har noe og si.... Lettere sagt. Hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå