Scarvo Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Jeg vet ikke helt hva jeg syntes om akkurat dette her. Jeg godtar og har forståelser for at man tillater annonser og slikt. Men midt i kommentarfeltet? Skeptisk... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 (endret) Det er nok annonser som gjør at TU faktisk tjener inn noen kroner, og dermed kan diskusjon.no fremdeles eksistere. Det er dessverre sånn at penger ikke vokser på trær, og da må man tjene inn penger hvor det kan gjøres. Dermed er annonser den enkleste og beste måten å gjøre dette på. Du er ikke den eneste som hater reklame, jeg liker det overhode ikke selv, men om jeg skulle velge mellom det eller ikke lengre ha diskusjon.no så ville jeg valgt annonser every day. Forstår godt at det er irriterende, men som sagt er det ikke gratis å drive forum, mtp. servere og alt som kommer med. Endret 28. november 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Problemet er ikke annonser, men at de skal dukke opp midt i en tråd er bare grusomt. Holder det ikke med annonser over, under og ved siden av tråden? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Tåkefyrste skrev (5 minutter siden): Problemet er ikke annonser, men at de skal dukke opp midt i en tråd er bare grusomt. Holder det ikke med annonser over, under og ved siden av tråden? Når det er lagt til som dette så tror jeg nok det er nødvendig, men jeg skal ikke uttale meg noe mer enn det jeg har gjort, da jeg ikke representerer TU media, jeg er kun moderator, og vår innholdsansvarlig @Øystein kan nok kommentere videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Tåkefyrste skrev (9 minutter siden): Problemet er ikke annonser, men at de skal dukke opp midt i en tråd er bare grusomt. Holder det ikke med annonser over, under og ved siden av tråden? Hei, Kort sagt: Nei, det holder ikke - dessverre. Isåfall hadde vi ikke sett oss nødt til å innføre det. Det koster å drive og utvikle et forum. Samtidig er vi opptatt av at reklamen er (så mye som mulig) i et format som kan passe et forum, og her synes jeg f.eks. prissammenligning er en grei middelvei, siden det tross alt kan være nyttig. Ellers er vi lytter øre for tilbakemeldinger for hvordan vi evt. kan tilpasse ytterligere. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Jeg er "for" å ha reklame mellom innlegg, så lenge det kun er én per side. At den ser ut som den gjør hjelper også litt på. Aller helst burde den erstatte reklamen i toppen av siden også, noe den ser ut til å ha gjort? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Reklamen over var mye verre. Den var virkelig i veien. Reklamen midt i en tråd ignorerer jeg bare, ser ikke hva det er for en gang og scroller videre til neste innlegg. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Reklame midt i en tråd er ikke verdens undergang, men det at reklamen er på ca. samme størrelse som et gjennomsnittlig innlegg kan fort bli distraherende. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. november 2019 Forfatter Del Skrevet 28. november 2019 Takk for svar. Jeg har som jeg nevnte i åpningsinnlegget forståelse for at man tillater annonser. Jeg stusset mer på plasseringen men er det nødvendig, ja da er det nødvendig. Ingen voldsomt store protester her ifra. Har også nevnt tidligere at jeg gjerne bidrar med en liten donering hvis det en gang trenges for å holde forumet i live. Det tror jeg vi alle kan koste på oss en gang i året. Lenke til kommentar
Kali-Ma Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Hva med å bare kutte ut innleggene og bare kjøre på med annonser. Er jo slikt blårussen får dette til å gå rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå