Garegaupa Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Hei! Eg har eit eige domene som eg ynskjer å begynne å bruke til å sende/motta E-post på. I utgangspunktet var planen min å skaffe meg ein NAS (eller tilsvarande) og køyre eigen E-posttenar lokalt. Dette har eg blitt fråråda å gjere då mange meiner at det kostar meir enn det smakar å drifte E-posttenar sjølv. Grunnen til at eg ville gjere det på denne måten var for å ha full kontroll over min eigen E-post, med lokal lagring av rubb og rake. Viss dette ikkje er ei god løysing så er eg open for andre variantar. Er det nokon som i så måte har eit tips til eit bra webhotell som eg kunne bruka i staden? Krava mine er i så fall som fylgjer: God sikkerheit og respekt for andres private data. Må ha stor lagringskapasitet. Må vere stabil og solid, eg vil ikkje risikere å misse all E-posten min. Må ikkje vere Google (eller tilknytt Google). Må støtte både POP3 og IMAP. Eg leitar sjølv rundt på nettet og har allereie nokon idear, men eg ville gjerne høyre om nokon her har ei eller fleire personlege erfaringar å kome med. ? Lenke til kommentar
Kali-Ma Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 (endret) Kjøp et webhotell også fra der du har leid domenet. Jeg har mitt hos ProISP.no Endret 7. desember 2019 av Kali-Ma 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Jeg har brukt Fastmail i mange år, og har kun gode erfaringer. De oppfyller alle kravene dine, og du slipper å kjøpe et webhotell når alt du trenger er e-post. Dessuten stoler jeg mer på Fastmail, som har e-post som sitt hovedprodukt, enn jeg stoler på hostingselskaper som ProISP. 1 Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 9. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2019 Takk for tipsa, folkens, eg kikkar nærare på det de har føreslege! ? Lenke til kommentar
Biff1 Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Protonmail funker bra til kriteriene du har, bortsett fra at de kun har 10GB lagring, hvis det skulle være for lite. Det finnes andre sikkre og stabile der ute, men protonmail er nok det beste, uten å ta ett google søk på det. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 30. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2019 Etter noko om og men landa eg til slutt på Runbox. Dei fylte alle kriteria mine, samt at det ikkje akkurat skadar at det er eit norsk selskap. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå