storpolitikeren Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 (endret) Det er bevist at global oppvarming er gjort av menneskene. Hvorfor er det lov å motsi dette for folk som ikke engang har bestått gymnaset? Hvorfor er det ikke krav til relevant utdannelse for å si at dette ikke stemmer? Dette sprer bare misinformasjon og jeg synes det er så skadelig at det burde være ulovlig. Dette gjelder andre konspirasjonsteorier også, men en ting av gangen. Endret 27. november 2019 av storpolitikeren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Kan du legge frem beviset ditt for at det er «bevist at global oppvarming er gjort av menneskene»? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Hvorfor er det ikke ulovlig å pøse på med masse lite gjennomtenkte politiske (?) forslag i offentligheten? Det burde stilles et minstekrav om politisk bakgrunn for de som foreslår "alt mulig rart" ? 6 Lenke til kommentar
storpolitikeren Skrevet 27. november 2019 Forfatter Del Skrevet 27. november 2019 2 minutes ago, geir__hk said: Hvorfor er det ikke ulovlig å pøse på med masse lite gjennomtenkte politiske (?) forslag i offentligheten? Det burde stilles et minstekrav om politisk bakgrunn for de som foreslår "alt mulig rart" ? Fordi jeg tar frem åpne spørsmål og ikke ting som er allerede bevist. Lenke til kommentar
storpolitikeren Skrevet 27. november 2019 Forfatter Del Skrevet 27. november 2019 11 minutes ago, iStereo said: Kan du legge frem beviset ditt for at det er «bevist at global oppvarming er gjort av menneskene»? Ja, kjøp en bok om vitenskap. Ungdomsskolen har noen gode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 storpolitikeren skrev (13 minutter siden): Ja, kjøp en bok om vitenskap. Ungdomsskolen har noen gode. Jeg ba om bevis for påstanden din, og ikke personangrep.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 (endret) iStereo skrev (32 minutter siden): Kan du legge frem beviset ditt for at det er «bevist at global oppvarming er gjort av menneskene»? Vær så god Til TS, forbud mot alt mulig er ikke løsningen. Utdanning og bedre folkeopplysning derimot, er Endret 27. november 2019 av bshagen Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Fordi vi har ytringsfrihet, noe som betyr at folk kan mene akkurat hva de vil. Heldigvis. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Folk kan være så uopplyste eller idioter de vil(som er to forskjellige ting) og det bør være lov. Men man bør ha lover og regler som hidrer de med uærlige motiver(les penger) ikke skal få spre løgner alle steder. Om noen blir betalt av oljenæringa til å lage en propaganda bok mot global oppvarming, bør det være lover som stopper at denne boka kan gies til barn, brukes på skolen. Før i tiden hadde vi en kvakksalve lov, den er desverre borte, vi må få den tilbake, og den bør inkludere, ting som aktiv og med vilje prøver å lyve for penger, selv om det ikke gjelder medisin. 1 Lenke til kommentar
storpolitikeren Skrevet 27. november 2019 Forfatter Del Skrevet 27. november 2019 4 hours ago, iStereo said: Jeg ba om bevis for påstanden din, og ikke personangrep.. Det er ikke et personangrep. Du finner svaret i en slik bok, det var ihvertfall pensum da jeg tok det. 2 Lenke til kommentar
storpolitikeren Skrevet 27. november 2019 Forfatter Del Skrevet 27. november 2019 4 hours ago, bshagen said: Vær så god Til TS, forbud mot alt mulig er ikke løsningen. Utdanning og bedre folkeopplysning derimot, er Ikke etter min erfaring. Folk blir dummere og dummere. Bare se på forumet her. Folk er så dum at de diskuterer alle mulig slags konspirasjoner. Lenke til kommentar
storpolitikeren Skrevet 27. november 2019 Forfatter Del Skrevet 27. november 2019 3 hours ago, Gunfreak said: Folk kan være så uopplyste eller idioter de vil(som er to forskjellige ting) og det bør være lov. Men man bør ha lover og regler som hidrer de med uærlige motiver(les penger) ikke skal få spre løgner alle steder. Om noen blir betalt av oljenæringa til å lage en propaganda bok mot global oppvarming, bør det være lover som stopper at denne boka kan gies til barn, brukes på skolen. Før i tiden hadde vi en kvakksalve lov, den er desverre borte, vi må få den tilbake, og den bør inkludere, ting som aktiv og med vilje prøver å lyve for penger, selv om det ikke gjelder medisin. Jeg foreslår ikke en lov mot å være dum. Jeg foreslår en lov mot å la dumme folk få spre feilinformasjon som er bevist at ikke er slik. Det bare skader alle. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Jeg stenger denne tråden på grunnlag av at premisset er misledende og forvirrende. Det er ikke forbudt å teste argumenter, men tråder skal ikke eksistere på grunnlag av dette. Har du spørsmål eller kommentarer så kan du sende meg en PM. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg