Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

tungt deprimert !

tomerik8585

Anbefalte innlegg

vært så deprimert for tiden vet ikke hva jeg skal gjøre av meg ! vært inn å ut av psykiatrisk meste parten av livet mitt å slik livs situasjonen min er nå er det helt håpløst ! jeg er uten jobb å uten utdanning meste parten av livet mitt har jeg bare festa å gitt blaffen på grunn av mine traumer så var det beste måten å slippe unna på å klarte aldri skolegang elr jobb på grunn av de psykose problemene mine å regresjon, det er noe jeg opplevde som barn som fått meg til å bli mer elr mindre sinnsyk å gitt med diagnoser som ptsd bipolar shrizofeni å uspesifisert angstlidelse jeg sitter nå idag å tenker på selvmord til å med lagt ut planen for det.  jeg ble veldig syk for 5 år siden å hadde kronisk psykoser å regresjon jeg var ekstremt syk i 5 år å mista så å si alle vennene mine så er vel så å si ingen som bryr seg om meg å jeg vil ikke plage dette med de som eg har igjen å heller ikke min familie, føler meg som en skuffelse på alle måter å skuffer alle !

jeg ble innlagt på psykiatrisk i fjor da fant de ut hva som feila meg , de fiksa meg med medisiner å jeg tenkte å studere å komme meg videre men ble desverre bare en kort periode å alle problemene kom tilbake å jeg klarer ikke å leve slik resten av mitt liv virkelig som en skuffelse en stor taper! å det er jo så inmari urettferdig at hva du skal oppleve som barn skal fucke deg så mye opp som voksen, jeg anner ikke hvem jeg skal prate med å tror ikke det hjelper å prate med noen elr for ingen kan skjønne meg.

lurer på om det er noen andre her som blitt seksuelt misbrukt som barn å har mye problemene som jeg har  ? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikke fått den hjelpen du trenger! 

Jeg syns helt seriøst du skal ringe 113, si du har sterke selvmordstanker og til og med lagt planer om det.

Gjør deg selv en tjeneste, og ring! 

Du trenger noe som heter en IP-plan (individuell plan), dette er noe sykehuset kan hjelpe deg å utarbeide på sikt. Det gir deg sterke rettigheter innenfor helseomsorgen. Det er tungt, jeg vet det - men det er litt for enkelt og lett å bare gi opp uten kamp. Du må bare hive deg inn i bokseringen og ta opp kampen. Første steg nå er å ringe 113. 

Ring!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gjennom dialog med SSFF, Seksjon for selvmordsforskning og forebygging, har vi fått råd om hvordan vi skal behandle innlegg fra forumbrukere som vurderer selvmord.

Tråden blir derfor stengt og vi henviser den eller de som måtte ha reelle tanker om dette, til profesjonell hjelp. Forumbrukerne her inne har ikke nødvendigvis nok kunnskap og forutsetning til å takle en situasjon som dette.

Det finnes dyktige folk der ute som kan hjelpe deg med den slags tanker. Vi oppfordrer deg på det sterkeste til å ta kontakt med en av disse for en prat. Du kan også ta kontakt anonymt på nettet gjennom nettsidene til Kirkens SOS.

Kriseinformasjon i nødstilfelle

Om noen har spørsmål eller kommentarer så ta gjerne kontakt med meg, eller andre i moderatorlaget til Diskusjon.no, over personlig melding.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...