_Xorcist Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Er det noen som har noe spesielt veggfeste til LCD skjerm å anbefale? Vil gjerne ha litt justeringsmuligheter og enkel montering og demontering. Skal montere en Viewpoint VP191s skjerm, men alle VESA fester er vel kompatible så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Tja, di er vel det... Eg kjøpte 1 skjerm på 15" som støtta VESA og monterte eit Ergotron-feste som var ganske greit. Ingen justeringer, men veldig enkelt å hekta av og på... Og stabilt og greit! Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Det var jo voldsomt dyrt til ikke å ha justeringsmuligheter.. Jeg kan sjekke om det er å oppdrive noe rimeligere hos noen leverandører, veggfester er vel noe som faktisk komplett kanskje sitter med litt BF% på.. Det her var billig, men så tungvint ut å justere.. B-Tech Tiltbar. Dessuten er det ikke noe justeringsmulighet i horisontal retning.. Det er mye mulig at jeg venter til noen får dette festet på lager: NorLink Universal. NorLink festet er av den typen jeg vil ha, noen som har sett noen som forhandler dette eller lignende feste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå