Øystein.F. Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Asterix og Obelix fortener betre enn dette. ANMELDELSE: Asterix & Obelix XXL 3: The Crystal Menihr Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Så det fremstår som like ille/verre enn XXL2? Tror sist jeg spilte et brukbart Asterix-spill var i DOS-tiden, ev. Win95-tiden (husker ikke helt når spillet kom, bare at jeg hadde det på diskett og at det muligens var basert på den historien der de drar til England, for jeg husker vagt en rugby-kamp). Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Vet ikke hvorfor, men det er tilsynelatende umulig å lage et skikkelig godt Asterix og Obelix-spill. Lenke til kommentar
Trazzer89 Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Spartapus skrev (40 minutter siden): Vet ikke hvorfor, men det er tilsynelatende umulig å lage et skikkelig godt Asterix og Obelix-spill. Har du prøva Asterix på Sega Master System ? Syns sjølv det er bra: Men kan hende det er ein del nostalgi som gjer det bra for min del Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Trazzer89 skrev (2 timer siden): Har du prøva Asterix på Sega Master System ? Syns sjølv det er bra: Men kan hende det er ein del nostalgi som gjer det bra for min del Jeg vet det er noen helt greie plattformspill med Asterix på eldre plattformer, men de har ikke fått noen virkelig gode spill slik som f.eks. Mikke Mus, Skrue McDuck, Turtles, Batman og mange andre har. Lenke til kommentar
Helden Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Nei. Lag heller en remake av Asterix som var på Sega. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Han er temmelig ukjent i USA og Japan, og budsjettet blir begrenset når du kun har Europa som marked. Når det er sagt husker jeg at jeg likte et Asterix-spill som var på Gameboy Color. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Hadde Asterix & Obelix på SNES. Digga det som barn, men når jeg prøvde det i nyere tid var det fullt av fiender som kom fra andre siden av skjermen i tilnærmet lik lysets hastighet for å slå deg tilbake ned i en grop som dreper deg umiddelbart. Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Slutt å klag! Dette er crapet jeg vokste opp med: Tror du jeg skjønte bæret eller? HVA??? Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Linken min dukka ikke opp?? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Caesar in Gaul DLCen til Rome 2 var da et helt ok Asterix og Obelix spill. Du tar en gruppe romere, også tar du en gruppe gallere, så gir du den galliske enheten max level(9) og den romerske null. Så får du en perfekt reenacmtnent av Asterix og Obelix. Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 SNES spillet er fortsatt gøy selv om det er litt ensformig. Men musikken i SNES spillet er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå