audunbk Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Siden det er såpass mange bilder, så håper jeg det er greit jeg legger inn adressen til de isteden.. Sjekk ut dette, det er utrolig hvor bra resultatet ble;) En person i Polen som har bygd sin egen Mercedes SLR /Audun Lenke til kommentar
eab Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 det blir ikke det samme når man har en slapp forgassermotor med et MB deksel over Men gode gud, DET var skikkelig gjennomført arbeid! Lenke til kommentar
audunbk Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 det blir ikke det samme når man har en slapp forgassermotor med et MB deksel over Er helt enig.. Når de allerede har brukt så mye penger på alt det andre,så burde de kosta på seg en ny motor også.. Da blir det liksom helt gjennomført;) Men jeg syns det er helt utrolig at de har klart å lage en så bra replica. Ser jo helt utrolig stilig ut /Audun Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Wow. Jeg bøyer meg i støvet. Dette må vel være noe av det råeste jeg har sett på lenge... All hail the polish people! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 ikke fornøyd med døra og panseret .. men ser da fin ut den .. synd det er så OLD (var en tråd på det gammle forumet) Lenke til kommentar
eab Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 synd det er så OLD ÅNEI Stakkars deg altså, som har sett dette før. Livet er ikke lett bestandig Lenke til kommentar
sete Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 synd det er så OLD ÅNEI Stakkars deg altså, som har sett dette før. Livet er ikke lett bestandig Skikkelig gjennomført, han har nok brukt mange timer på det. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 synd det er så OLD ÅNEI Stakkars deg altså, som har sett dette før. Livet er ikke lett bestandig *sniff* *sniff* lukter jeg en venneløs 14åring ? *sniff* *sniff* ja det gjør jeg .. vi synes alle synd på deg Ezekiel .. men du får ikke venner via nettet .. du må nok ut litt Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Dan karen har litt skills... *lurer på om han hadde giddet å modde kabinettet mitt litt* Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Pent arbeide, det skal sies. Litt svinn på panseret og døra, men det er det nok få som kommer til å legge merke til. Noen som vet hva slags motor som sitter i den bilen. er det noe fart i'n? Lenke til kommentar
Ronnyronny Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Skulle ikke hatt noe imot de kunnskapene der. Lenke til kommentar
eab Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 vi synes alle synd på deg Ezekiel .. men du får ikke venner via nettet .. du må nok ut litt Det er vel bare du som ikke tåler kritikk, det har jeg lært etter flere mer eller mindre usaklige diskusjoner med deg. Uansett så er det vel du som har godt over 4000 poster her.. Selv om ikke off-topic poster telles med. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 nå har jo jeg vert medlem litt vel lengre enn deg og da .. dessuten høsten 2002 var det mer liv på forumet enn det har vert tilsammen etter det .. eller no .. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 skikkelig bra gjennomført. skulle vel hatt en annen motor og da.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Lurer på om han kan lage en til meg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå