Ikon Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Hei, har tenkt å kjøpe shuttle SHUTTLE-SB75G2 og en p42.6 800fsb, da jeg har hørt at denne prosessoren er meget overklokkings-vennlig. Det jeg lurer på er om shuttle kabinettene klarer å overklokke noe særlig? Noen som har noen erfaringer med dette? Endret 27. desember 2003 av Ikon Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Shuttle klokker ok de, har sett noen klokket f eks 2,6@3,2GhZ så det går sikkert bra Endret 27. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Shuttle klokker ok de, har sett noen klokket f eks 2,6@3,2GhZ så det går sikkert bra Dette er seff med en helt plain shuttle? Ikke noe spesielle cooling devices? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Shuttle klokker ok de, har sett noen klokket f eks 2,6@3,2GhZ så det går sikkert bra Dette er seff med en helt plain shuttle? Ikke noe spesielle cooling devices? Yeap en helt plain shuttle jah. Kjøp en ekstra god Cpu kjøler kanskje Thermaltake 7 eller noe.... Får du ekstra god stepping så går det nok bra. Edit: Riktig Shuttle har en orginal kjøleløsning, feil og meg . Endret 27. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Skal ha samme shuttle sak selv, her er noen tester jeg har lest ihvertfall, nyttig. http://hardwareseeker.com/products/shuttle_SB75G2/ Kan ikke ha annet enn orginal heatpipe kjøleløsning i Shuttle såvidt jeg vet, men det går fint overklokke likevel. Er visst effektiv kjøling på cpu med heatpipe sakene. EDIT: En liten ting til, www.databutikken.com tar 2856kr for samme boksen (du søke etter Shuttle på Webshoppen). Telcontar Endret 27. desember 2003 av Telcontar Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 En annen ting jeg lurer litt på ang. shuttle. sb75g2 har jo i875 chipset. Er det noe annet enn raid som gjør at det er bedre enn ett i865 chipset? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 PAT greiene, performance accelleraton technology eller noe i den duren. Blir ca. 3-5% raskere enn 865. For min del velger jeg denne, fordi 865 saken koster mer. Da sier ikke jeg nei takk til mer ytelse for mindre peng. Telcontar Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 PAT greiene, performance accelleraton technology eller noe i den duren. Blir ca. 3-5% raskere enn 865. For min del velger jeg denne, fordi 865 saken koster mer. Da sier ikke jeg nei takk til mer ytelse for mindre peng. Telcontar Jo, men den er ikke på lager enda og jeg skal på lan 17.januar. Tør ikke spøke med lanet Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Skal ikke på lan før tg04, så jeg har god tid. Den med 865 chipsettet har wlan innebygd, noe ikke jeg trenger ihvertfall. 875 har store lurftegriller i sidene mot små luftehull på de andre xpcene. Støtter ECC minne om det har noe å si, betyr ikke noe for meg ihvertfall. Telcontar Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Så en test hvor de hadde fått en 2,4 @ 3,0 med akkurat SB75G2.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå