Werlins Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Etter å ha ventet i flere år har jeg nå nesten uimotståelig lyst til å kjøpe ny pc. Valget ser ut til å falle på denne: https://www.komplett.no/product/1139311/pc-nettbrett/komplett-pc/ferdigbygget-pc/komplett-imba-i190-gaming-pc Noen tanker om den? Har noen sett noe (ikke selvbygg) som kan slå den til omtrent lignende pris? Og er dette egentlig en god tid å kjøpe pc på, eller er det ny teknologi rett rundt hjørnet? Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 hva har du nå og hvorfor bygger du ikke selv? hva har du tenkt å spille? Lenke til kommentar
Werlins Skrevet 26. november 2019 Forfatter Del Skrevet 26. november 2019 Nå har jeg en syv år gammel pc. Hadde jeg hatt mer tid enn penger hadde jeg bygd selv. Nå har jeg mer penger enn tid, derfor. (Ikke at jeg har all verdens penger nå, men likevel.) Og det er en diskusjon jeg ikke gidder, så please ikke ta den. Jeg vet at jeg kan få noe mer om jeg bygger selv, men det kommer jeg ikke til å gjøre. Spiller ikke så mye, men noe. Hovedmotivasjonen er MS flight simulator 2020 og VR. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Werlins skrev (47 minutter siden): Og det er en diskusjon jeg ikke gidder, så please ikke ta den. Jeg vet at jeg kan få noe mer om jeg bygger selv, men det kommer jeg ikke til å gjøre. Diskusjon? Hæ? Det var da bare et helt legitimt spørsmål fra Mickey_OT. Ikke noe å bli sinna for. Lenke til kommentar
Werlins Skrevet 26. november 2019 Forfatter Del Skrevet 26. november 2019 Forrige gang jeg spurte ble det kun en diskusjon om det. Og det er ingen vits (Og nei, man imponerer ikke om man snakker om selvbygging ) Men, det var ikke noe personlig mot Mickey, så beklager om han/hun tok det ille opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå