Mad Silence Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hei! Jeg bestilte nylig ett Hovedkort fra IQDATA (DFI LanParty NFII Ultra B) og innstallerte hovedkortet og fikk følgende problemer: Jeg startet dataen og skulle til å innstallere XP. Midt i innstallasjonen slo dataen seg av jeg prøvde om og om igjen uten hell. Den bare slo seg av hele tiden. Ikke bare i installasjonen men overalt etter en tid. Jeg prøvde også å cleare CMOSen og LOAD SETUP DEFAULTS, men uten serlig endring. etterhvert prøvde jeg å clocke prosessoren ned til 100MHZ Frekvens (fra normal 133) da fungerte alt som det skulle. Jeg har en AMD Athlon Xp 2400+ som skal ligge på 2000MHZ. Nå ligger den på 1500MHZ. Jeg lurer på om dere har noen tips om hvordan jeg kan få ordnet dette(litt kjedelig å spille men nedklokket prosessor.) Hilsen: Dan André Syrtveit PS: Alle tips Velkomne Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 prøv å skru av "CPU FAN FAIL SHUTDOWN" eller hva det nå heter i "pc health statur" i bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå