akelbo Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 – Vi forventer at spillutviklerne vil forbedre spillene. Kritikken hagler mot Google Stadia-lanseringen – nå svarer Google Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Om google holder det i live så lenge vil nok dette ta noen år før det er klart. En ganske så klein start. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Så google vil altså at utviklerne skal sette ned grafikken slik at spillene kan kjøre i 60 fps med 4k oppløsning? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Slik det er formulert på norsk, ville jeg heller si at Google at de gir jobben med å optimalisere spillene til studioene, og stoler på at det blir bra etterhvert. En ganske drøy ansvarsfraskrivelse i forhold til løftene som ble gitt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Skepsisen og pessimismen stiger. Jeg blir overrasket om Google klarer å hente seg inn etter mageplasket av en lansering til å konkurrere med Sony og Microsoft. Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor man ikke investerte i å få ut 2-3 eksklusive spill ved lansering. De kunne i tillegg vært optimalisert for Stadia. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Siden dette er pc spill er det bare for google å redusere instillingene til medium eller low, dette gjør det lettere å rendre i 4K. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Vel fortjent kritikk, å selge inn oppskalert full HD som 4K er svindel. Ingen kommer noensinne til å prioritere 4K 60 fps hvis man må ofre grafikk for å få det til, dette har vel vært åpenbart det siste århundret. Jeg trodde faktisk denne gang at Google skulle åpne opp for ekstra datakraft for å få dette til, men det gadd de vel ikke å spandere på seg. Nå sitter vi igjen med middels grafikk, 30 FPS i oppskalert 4K .. det er nesten verre enn konsollene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå