Formula90 Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Hei. Har et lite problem som har irritert meg en stund... i 2016 endret jeg språke på telefon til Russisk, hadde den på russisk 1 mnd tid før jeg endret tilbake, iløpe av den tiden ble mer og mer på pcen min og russisk språklig uten at jeg skjønte hvorfor... Dette henger fortsatt igjen på Chrome, ikke på alle nettsider, men endel. Finner ikke ut hvorfor disse nettsidene kommer på russisk. innstillinger tilsier at de skal komme på norsk/Engelsk?.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Dette har ingenting med din PC å gjøre. Du er på en nettside med russisk språk. Se på URL på den siden, det står origin.com/nor/ru-ru/store. /ru-ru/ betyr nok at du spesifiserer at siden skal vises i russisk. Prøv origin.com/nor/ i stedet. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 26. november 2019 Forfatter Del Skrevet 26. november 2019 Hårek skrev (14 timer siden): Dette har ingenting med din PC å gjøre. Du er på en nettside med russisk språk. Se på URL på den siden, det står origin.com/nor/ru-ru/store. /ru-ru/ betyr nok at du spesifiserer at siden skal vises i russisk. Prøv origin.com/nor/ i stedet. Ja, men endrer automatisk til ru-ru igjen. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 1. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2019 Bestilte leiebil hos sixt for noen minutter siden. sår da såklart reklame på facebook, meeeen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå