Delvis Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Ser det kom et "Black week" tilbud på Get BoX som hvis skal være så bra greier.Get BoX Er nok litt i bakevja her jeg, men prøver å forstå hva den skal være godt for. Har vanlig TV dekoder "micro" et eller annet..(liten sigar boks) Og ruter til internettet. Bruker kablet rett i PC. Ser tv på NRK nett tv eller Get nett tv, og av og til vanlig Tv, men ser lite tv da. Så spørsmålet er: Hva er det denne boksen eventuelt tilfører da, som jeg alt ikke har greit nok som det er? Eller gjør den noe spesielt bedre, bedre kvalitet eller noe? Sitat Get boX er den råeste TV- og strømmeboksen på markedet, og den samler alle TV-kanaler, apper og strømmetjenester på ett sted. Strømming, da tenker man vel på Nettflix og sånt? Har ikke det, men trodde alt sånt bare kunne ses enkelt på nettet. Vet ikke om jeg skjønner hvorfor man trenger en boks, eller poenget som menes med å "samle alt på et sted". Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Her handler det nok mer om brukervennligheten vil jeg tro. Jeg kan ikke forstå at du får så mye mer for pengene ved å kjøpe denne kontra å beholde det du har om du er fornøyd med det. Men er du Get-kunde fra før? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. november 2019 Forfatter Del Skrevet 25. november 2019 SpecialForce skrev (58 minutter siden): Men er du Get-kunde fra før? Ja, og er fornøyd. Takk for synspunktet, var det jeg tenkte også, at det er liten vits med den der for meg. 1 Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Flere kanaler, bedre kvalitet på signaler, 5.1 lyd, og tilgang til strømmetjenester via boksen. og filmer man kan leie. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. november 2019 Forfatter Del Skrevet 26. november 2019 Kjell Olaf Winther skrev (7 timer siden): Flere kanaler Man får vel ikke flere kanaler enn det man har bestilling på, for det om man har slik box ? Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Hvis du har en Get box fra før av, så er det jo opp til hvor mange du vil betale for utenom den vanlige pakka. har du det, så er det vel mere tilbud på strømmetjenesten som er forskjellen. og fremdeles bare 24 timer i døgnet. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå