Pug Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har begynt å samle på Dragonlance serien, men jeg vet ikke hvor det er best å kjøpe? Amazon selger jo ganske billig, men finnes det butikker som selger uten frakt, slik som play.com? Noen som ha anbefalinger på engelske/amerikanske boksjapper som selger dragonlance? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Off topic: Hva mener du med uten frakt? Mener du at frakta er i prisen, eller at den ikke er med i prisen? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Hmm... Med frakt i prisen, men det blir jo i praksis det samme som at du må betale frakt. På play.com er jo frakt inkludert, men da er den jo inkudert i prisen. Spiller egentlig ikke noen rolle om det er inkludert frakt med i prisen, eller om frakten kommer utenom. Uansett, noen som vet om noen bra netshop's some selger dragonlance? Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Vel, så på profilen din og der står det at du bor i Tr.heim, så hvorfor ikke gjøre det enkelt og stikke ned på Outland og kjøpe de der? Hvorfor absolutt på nett? Genial serie forresten, holder på å lese den selv nå Lenke til kommentar
Pug Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Har vært på outland... (Super butikk ) Men, det koster 88 kroner pr. bok, mens du bare behøver å betale omtrent 50 (NOK) pr. bok på amazon... Jeg har tenkt å kjøpe en god del bøker, og jeg sparer jo en god del da... Men, finnes det alternativer til amazon? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) hva med Avalon da de holder jo også til i Trondheim da ser ut som de har en del dragonlance bøker ja: http://www.avalon.no/webshop/pricelist.cgi...5872&group=1938 Endret 28. desember 2003 av Nidhogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå