Chosiso Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 hvorfor går det ikke an å sende lyd i mms? går jo ikke på noen. hvorfor? de sier at mms er lyd bilde og tekst. tekst og bilde er greit, men hva med lyden? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Går fint å sende lyd som MMS, det avhenger litt av hvilken telefon du har bare. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Du kan jo sende opptak av noe du sier. Det er jo lyd det Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 skal du høre noe særlig lyd i mms'en, er det jo kanskje en fordel med høytaler??? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Man kan også sende midi eller wav filer, ikke noe problem det. Men, som sagt: det er avhengig av telefonene. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 skal du høre noe særlig lyd i mms'en, er det jo kanskje en fordel med høytaler??? Du hører det bra nok uansett. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) spørs jo om telefonen har ems? *edit: hm.. leste litt mer på det dere hadde skrevet. Det finnes da mobiler med mms som ikke kan sende lyd? Det har ihvertfall jeg hørt om.. *edit: som f.eks her Endret 27. desember 2003 av sirpetterjones Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har ikke noe med EMS å gjøre dette. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 En ting, hva er egentlig EMS? Har det på min C60 men har ikke peil på hva det er. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det er no sånn lydgreier. Kan f.eks sende og motta ringetoner. Men f.eks Nokia og Motorola har det ikke fordi de mener deres telefoner kan gjøre akkurat det samme som ems-telefoner fra andre merker. Ergo er det ikke så veldig nødvendig egentlig, bare teit. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Du kan også sende animasjoner med ems og bilder. Men ikke bilder som på mms. Lenke til kommentar
flagger Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 eg har lest att nokia telefoner har ein sperre for sending på ein side. kansje dette kan tyde på att nokia ikkje kan sende noe annet enn bilder. vilken telefon har du Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 En side? Du kan sende flere sider med 6600. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Nokia telefoner har ikke ekte MMS. De fleste kan ikke sende mms med flere såkalte slides (Dvs mms meldinger med flere sider) Og de har heller ikke mulighet til å sende lyd i standard formatet midi. Sony Ericsson har skikkelig ekte MMS som kan sende med flere sider pluss lyd. Så visst du skal kjøpe deg ny telefon som har støtte for ekte mms så må du iallefall styre unna Nokia telefoner. Nokia 6600 har fått støtte for flere slides men har ikke støtte for å sende lyd (midi) og da er MMS ubrukelig for min del, Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg er fornøyd med mms`en til 6600. Men det er tydeligvis noen som ikke er helt fornøyd her nei. Du vil kanskje sende lyd med mms ofte, men sjøl har jeg ikke bruk for det. Mms`ene mine går til bilder og tekst. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg er fornøyd med mms`en til 6600. Men det er tydeligvis noen som ikke er helt fornøyd her nei. Du vil kanskje sende lyd med mms ofte, men sjøl har jeg ikke bruk for det. Mms`ene mine går til bilder og tekst. Du må jo være enig med at det er litt bedre å sende ett bursdags MMS med ett fint bilde og en kul bursdags sang på midi med i mms'en Eller ett Jul/nytt års MMS med en MIDI fil.. Er ganske fornøyd med 6600'en jeg men når man betaler 5k for en telefon så forventer jeg at det er mulig å sende skikkelige MMS'er med den. Håpløst av Nokia som vanlig. . Men som du sier visst du ikke gidder å utnytte alle funksjonene som MMS kan tilby og er fornøyd med å sende MMS med kun bilder og text så er vel Nokia telefonene greie nok de. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg er fornøyd med mms`en til 6600. Men det er tydeligvis noen som ikke er helt fornøyd her nei. Du vil kanskje sende lyd med mms ofte, men sjøl har jeg ikke bruk for det. Mms`ene mine går til bilder og tekst. Det hadde ikke jeg vært... Jeg pleier å sende to eller tre bilder når jeg sender MMS meldinger, og det går ikke med Nokia og Siemens SX1 sitt handicap MMS system... (Akkuratt som Microsoft.... Det er allerede en standard... hvorfor bruke den.... vi lager heller vår egen standard som er dårligere...) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det går an å sende flere sider. Kan ikke se at det er noe problem? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Virker som noen har bestemt seg for å ikke like Nokia her.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Men de bruker jo nokia da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå