Gå til innhold

mms?

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokia telefoner har ikke ekte MMS.

De fleste kan ikke sende mms med flere såkalte slides (Dvs mms meldinger med flere sider)

Og de har heller ikke mulighet til å sende lyd i standard formatet midi.

Sony Ericsson har skikkelig ekte MMS som kan sende med flere sider pluss lyd.

Så visst du skal kjøpe deg ny telefon som har støtte for ekte mms så må du iallefall styre unna Nokia telefoner.

Nokia 6600 har fått støtte for flere slides men har ikke støtte for å sende lyd (midi) og da er MMS ubrukelig for min del,

Lenke til kommentar
Jeg er fornøyd med mms`en til 6600. Men det er tydeligvis noen som ikke er helt fornøyd her nei. Du vil kanskje sende lyd med mms ofte, men sjøl har jeg ikke bruk for det. Mms`ene mine går til bilder og tekst.

Du må jo være enig med at det er litt bedre å sende ett bursdags MMS med ett fint bilde og en kul bursdags sang på midi med i mms'en

Eller ett Jul/nytt års MMS med en MIDI fil..

Er ganske fornøyd med 6600'en jeg men når man betaler 5k for en telefon så forventer jeg at det er mulig å sende skikkelige MMS'er med den.

Håpløst av Nokia som vanlig. .

Men som du sier visst du ikke gidder å utnytte alle funksjonene som MMS kan tilby og er fornøyd med å sende MMS med kun bilder og text så er vel Nokia telefonene greie nok de.

Lenke til kommentar
Jeg er fornøyd med mms`en til 6600. Men det er tydeligvis noen som ikke er helt fornøyd her nei. Du vil kanskje sende lyd med mms ofte, men sjøl har jeg ikke bruk for det. Mms`ene mine går til bilder og tekst.

Det hadde ikke jeg vært... Jeg pleier å sende to eller tre bilder når jeg sender MMS meldinger, og det går ikke med Nokia og Siemens SX1 sitt handicap MMS system... (Akkuratt som Microsoft.... Det er allerede en standard... hvorfor bruke den.... vi lager heller vår egen standard som er dårligere...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...