iR' BR34K Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Vi har samlet våre favoritter blant gamingtilbudene. Se de beste Black Friday-tilbudene Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 i det hele tatt litt.......meh! med unntak ac AOC skjerm en så er det vel ikke de helt store tilbudene, og iallefall så er det ikke noe voldsomt i forhold til vanlige og regelmessige tilbud som allerede har vært presentert på de samme produktene tidligere. 6 Lenke til kommentar
quadzor Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Feil link på AOC-skjermen. Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Får vente å se om det kommer en premium komplett gamer PC på bra tilbud på Fredag, håpe håpe! Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Riktignok ikke akkurat et black friday tilbud, men du har kanskje fått med deg via tek.no/komplett.no allerede. a175 er på tilbud ut uken - men du sikter sikkert til litt bedre spesifikasjoner..? Black week ødelegger hele essensen med black friday. Det store neste må vel bli couples day, før black month gjør sitt inntog om noen år tenker jeg. Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Ja har sett den, men vil ha litt bedre prosessor og stillere kjøling. Må bare se hva som skjer på fredag ? Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Må si jeg digger det fantastiske tilbudet på Xbox One X 1TB med spill Jaja, folket vil svindles og bedras Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 "(obs: vi tjener penger på trafikk vi sender til Prisguiden.no)" Det er sikkert bare meg som ikke har lagt merke til denne før, men så flott. Da kan jeg trykke på dem med god samvittighet. Jeg har prøvd å hvitvaske sidene deres, men siden jeg har flere restriksjoner enn bare adblock er det ikke alle annonser som slipper gjennom. Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 La merke til det selv først igår, må si jeg smilte inni meg. Liker den ekstra detaljen/infoen. Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Oculus fra 4800,- til 4600,- .... wow, blown away 1 Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Men ikke så blown away som Nintendo Switch til 2999,- (opp fra 2990,-), det kaller jeg et ordentlig røver kjøp Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 (endret) Black friday er en svindel her i Norge med sin black week osv. De beste tilbudene er varer som er utgående osv. Ser det samme mønsteret fra år til år. Ta fks Harman Kardon Onyx Studio 5 som de kjører på med år etter år. jul, påske og nyttår samt black friday med samme "makelause" tilbudet. Og fy faen for et mas over hele internett med reklamer osv, man blir tvangsforet. Et par gode tilbud på Psstore vel og merke for de interesserte, men de hadde nok komt der om en stund uansett. Ghost recon breakpoint er knallbra og vel verdt 51% rabatt Endret 27. november 2019 av Guybrush 3pwood leif 3 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 LaKilla – 1 time siden. det kaller jeg et ordentlig røver kjøp . . Røverkjøp Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Nei nei! Røver kjøp.... korrekt i den betydning det ble brukt. Men i betydningen begrepet vanligvis brukes, har du rett i at det er røverkjøp Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 3 innlegg er fjernet fra tråden pga OT, tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 28. november 2019 Forfatter Del Skrevet 28. november 2019 Blei visst ein del gode tilbod likevel her. Me har oppdatert med det meste kule som ligg ute for natta, men oppdaterer løpande. Gi lyd viss de finn noko de syns me bør hive inn i saken. Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Dere lister opp nvidia Rtx 2080ti til 93xx,- og når jeg går inn på prisjakt linken ligger det til over 10K, når jeg igjen trykker på linken til Elkjøp fra prisjakt kommer jeg rett inn på 2080 til litt over 7000,- Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 29. november 2019 Forfatter Del Skrevet 29. november 2019 Kan hende lageret gjekk tomt eller noko slikt. Skjer det same til meg. Men ser denne er tilgjengeleg til omtrent same pris: https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/grafikkort/ASU2080TITU/asus-geforce-rtx-2080-ti-turbo-grafikkort Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 (endret) ..... Endret 30. november 2019 av Guybrush 3pwood feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå