lilfire Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 tenkte jeg skulle sette inn et vindu i toppen av kabinette mitt. Men jeg vil ha et møster er det noen sider man kan få tak i noen ferdig møster el må man lage det selv? Lenke til kommentar
xqus Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Microplex, www.microplex.no Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 forklarte nok litt dårlig.Tenkte ikke på mønster på vindu men i toppen av kabinettet noe av det samme som kris_TheLord har gjor (ikke så sykt møster da:P) Lenke til kommentar
karamba Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Bruk logoen din. Print den ut, overfør den til kassa, og klipp, sag eller "nibbl" den ut! Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Har den på sidedøra... Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 tenkte jeg skulle sette inn et vindu i toppen av kabinette mitt. Men jeg vil ha et møster er det noen sider man kan få tak i noen ferdig møster el må man lage det selv? Kuleste er jo å lage det selv. Så du nesten er sikker på at ingen andre har helt lik. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 hmm..vet det men er ikke så fink til å designe el tegne så...men jeg får prøve meg litt fram..thx... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hmm..vet det men er ikke så fink til å designe el tegne så...men jeg får prøve meg litt fram..thx... det går sikkert bra lurer du på noe, er det jo bare å logge seg inn på dette forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå