BizzyX78 Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 (endret) +N o r e n g ----- - Det er forskjell på å lage ting progresivt vanskeligere, og det å gjøre spill nærmest umulige imot slutten. Dog det er også forskjell på "Main-Quest" og "Side-Quest". ----- Litt motstand må det da være, særlig i en Boss-Fight, og det er naturlig at siste "Boss-Fight" er langt vanskeligere enn den første. Det er et kjent fenomen at selv lette Boss'er i starten av et spill virker vanskelig å ta knekken på fordi din basis Character suger Stats-messig. ----- Det er dog mega kjipt om spillet virker alt for lett senere i spillet bare fordi dine Character-Stats har blitt bedre. ----- En ting som jeg har lagt merke til i RE-serien for å øke vanskelighetsgraden er å begrense tilgjengelige resurser til en hver tid. Slik at man virkelig må rasjonere for å ikke sette seg totalt fast på et eller annet punkt senere i spillet. Endret 27. november 2019 av BizzyX78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå