Populært innlegg Oddvardm Skrevet 24. november 2019 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2019 (endret) Nå folkens begynner ski galskapen igjen. Vi betaler 6milliarder kroner til NRK for at de skal fylle eteren med ski, skihopp, skiskyting, skisprint og vet ikke hva. Jentunger med spiseforstyrrelser og dop-katastrofer, form og alt det andre som holder på å drive oss fra vettet. Hvorfor skal jeg tvinges til å betale lisens (eller skatt fra neste år) for å se på alt denne hesens møkka de sender på NRK? Hvorfor legges ikke all sport til TV2 hvor de som vil se kan betale for det? Hold NRK reint for alt det som er et mareritt å se på til de som vil betale for det. Det er det vi hører om bompenger er det ikke? De som bruker det skal betale. Vel, NRK lisens/skatt må jeg betale om jeg vil eller ei. Program utvalget blir ikke påvirket av noe av det jeg sier eller mener. Nå blir det verre. Ski-helvete begynner snart igjen. Endret 24. november 2019 av Oddvardm 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg aklla Skrevet 24. november 2019 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2019 Hvem skal bestemme hva som er ett "mareritt" å se på og ikke? Du eller sånn 95% av befolkningen som liker sport? For deg, som for alle andre, så er det noe du liker å se men noe du ikke liker å se. Tipper andre igjen ikke liker det du liker. De fleste TV`r kan faktisk slås av.. 14 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Oddvardm skrev (8 minutter siden): Du har garantert nytte av mange ting som vi andre betaler skatt for men selv ikke har nytte av. Hvorfor skal vi betale for "marerittetene" dine? Sport er en stor del av de aller fleste kulturer, og ski står veldig høyt i Norge. Jeg ser sjeldent på skisport, men liker veldig godt det engasjementet som er rundt skisport og blir litt mer interessert når jeg er rundt folk som er gira og investert i det som skjer på skjermen. 7 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Prøvd å skifte kanal? Trur det skal fungere, med mindre du har ein mannevond sak som vil tvinge deg til å sjå på ski. 6 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Oddvardm skrev (1 time siden): Ski-helvete begynner snart igjen. Du fikk en +1 av meg, iallefall. Ikke fordi jeg er enig med deg, men fordi jeg synes denne typen sutring er veldig underholdende, og du fikk meg til å smile ? 5 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Trådstarter har et godt poeng. Staten har bestemt at ikke alle bruker veier derfor skal de betales av bilistene med bompenger mens alle bruker NRK og liker deres skihysteri så derfor skal alle betale for det. Det er ikke logisk. Få NRK over til betal-TV så de som vil se på møkken får finansiere den. 7 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 25. november 2019 Forfatter Del Skrevet 25. november 2019 frohmage skrev (9 timer siden): Du fikk en +1 av meg, iallefall. Ikke fordi jeg er enig med deg, men fordi jeg synes denne typen sutring er veldig underholdende, og du fikk meg til å smile ? BIG ? Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 25. november 2019 Forfatter Del Skrevet 25. november 2019 debattklovn skrev (7 timer siden): Trådstarter har et godt poeng. Staten har bestemt at ikke alle bruker veier derfor skal de betales av bilistene med bompenger mens alle bruker NRK og liker deres skihysteri så derfor skal alle betale for det. Det er ikke logisk. Få NRK over til betal-TV så de som vil se på møkken får finansiere den. Akkurat ? 1 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 25. november 2019 Forfatter Del Skrevet 25. november 2019 Zeph skrev (11 timer siden): Prøvd å skifte kanal? Trur det skal fungere, med mindre du har ein mannevond sak som vil tvinge deg til å sjå på ski. Jada. Skiter over til youtube, instagram og ser på annen møkk. Møkk jeg liker å se på. Det er ikke poenget. Selv om jeg skifter til noe annet stopper ikke regninga ? 2 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 26. november 2019 Forfatter Del Skrevet 26. november 2019 Nå griner de igjen. Korsbånd og dritt ryker. Galskapen lenge leve. 2 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 27. november 2019 Forfatter Del Skrevet 27. november 2019 (endret) Norges skiforbund får som hatten passer. Hva i svarte er det vi holder på med her på berget? 350.000000,- Kr med over 300 ansatte! Unger på høydeopphold og vet ikke hva. Unger satt utenfor fellesskapet. Tragiskiske forhold med tilbakegang til 50 årene. NRK sender ustoppelig den ene konkuransen etter den andre i nasjonal propaganda forherlighet. Ski-helvete er i sannhet kommet for å plage oss igjen. Endret 27. november 2019 av Oddvardm Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Hadde ikke savnet NRK et sekund om hele drittn forsvant. 4 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 28. november 2019 Forfatter Del Skrevet 28. november 2019 Nå stikker heldigvis spabanken av som sponsor. Helt topp. Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 28. november 2019 Forfatter Del Skrevet 28. november 2019 Nå er det Hr Sunbye som er i fokus. Han sier at han er gammel nå og tar alt med ro. Herrgud. Hva er det vi blir foret med? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Med svak krone, Nav skandaler, skate skandaler, rike blir rikere, fattigere blir fattigere, banker begår hvitvasking og herrefotball er nå så amatørmessig at det bare bør legges ned. Er det kanskje greit at det er én ting norge fremdeles gjør brukbart. Ikke at jeg kommer til å se på det, det er dritkjedelig. Men ingen vil høre på mitt forsalg om å la skiskytterne bruke bazooka i stede for de kjedelige .22 riflene. 2 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Gunfreak skrev (1 minutt siden): Men ingen vil høre på mitt forsalg om å la skiskytterne bruke bazooka i stede for de kjedelige .22 riflene. Siden de kanskje ikke lenger får lov til å bruke bly blir det nok heller laser. https://www.nrk.no/sport/elektroniske-skyteblinker-kan-redde-skiskyting-1.14798105 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 11 minutes ago, frohmage said: Siden de kanskje ikke lenger får lov til å bruke bly blir det nok heller laser. https://www.nrk.no/sport/elektroniske-skyteblinker-kan-redde-skiskyting-1.14798105 Ække noe bly i stridshode til en bazooka. Veldig miljøvennlig. 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Oddvardm skrev (20 timer siden): Nå er det Hr Sunbye som er i fokus. Han sier at han er gammel nå og tar alt med ro. Herrgud. Hva er det vi blir foret med? Hvorfor følger du med når du ikke liker det? Løsningen din er jo ganske åpenbar.. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Eg les ofte nyhende på nrk.no og då skulle eg gjerne ha sett eit filter der ein sjølv kunne velje kva type nyhende som dukka opp. Sport generelt, gjerne spesifisert med Fotball, Ski, Sjakk osv. Då slepp ein bla forbi ski-nyhende kvar dag. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wbFCx2dJiX Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Når det gjelder skisporten er jeg uenig, men enig i resten. Og det er vel litt av greia her, at vi alle har forskjellige behov, men betaler sammen for hverandre. Med det sagt, så har NRK, eller rettere sagt politikerne et tillitsproblem. Vi kan ikke ha det slik at statskanalen skal servere barn og unge den type samfunns- og individnedbrytende narrativ eller moral som i det store og hele baserer seg på en påtvungen, høyst subjektiv og relativ ideologi. Hvorfor tjener Thor G. Gjermundsen 3.333.000 kroner i året, mens Erna Solberg tjener 1.631.000 kroner? I tillegg til det du så vidt nevner, kan jeg legge til NRKs Supernytt, hvor barn lekses opp i hvordan det kjønnet man er født med ikke nødvendigvis er riktig, og at det finnes kjønnskorrigerende behandling - og det på den mest naturlige måte som om det var snakk om å klippe håret kort eller la det gro. Dette sitter barneskoleelever å ser på i lunsjen, eller via NRK Super appen på iPadene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå