Messias^ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ska l modde meg et nytt tower og har valget mellom Lepont Svart Aliminiumog Antec Sonata Hvem Skal jeg Velge, tenker da plass messig, ser fetest ut også videre ogspå videre.... pris har LITE å si......... eventuelt kan dere si hva jeg burde gjøre... har et MEGA modda Qtec Big-Tower fra før av... kan legge ut bilder hvis dere vil Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 jaja, du posta samma post to hakk ned.. jeg vil gått for antec'en fordi den har to 120mm plasser og fin hardiskløsning Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 vet det.... men er bedre kjøling i lepont og bedre HDD løsning og plass til MANGE vifter Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 ville gått for et annet kabinett men av de to der hadde jeg ville valgt antec sonata..... Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har antec "Sonata" selv og er strålende fornøyd!! Jeg har 15 - 20 grader i kassa idle.. men det er med en ekstra 120mm vifte i siden da! Gå for Antec!! Men ikke kjøp det hvis du tenker på at det er støydempet og at det er stille for det bråker like mye som et som ikke er støydempet! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har antec "Sonata" selv og er strålende fornøyd!! Jeg har 15 - 20 grader i kassa idle.. men det er med en ekstra 120mm vifte i siden da! Gå for Antec!! Men ikke kjøp det hvis du tenker på at det er støydempet og at det er stille for det bråker like mye som et som ikke er støydempet! Hva er det som er støydempet? er det noe på hver av de hardisk plassene? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg Går for Lepont Kabbiset! Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hva er det som er støydempet? er det noe på hver av de hardisk plassene? Det er litt extra tykke stålvegger + Hardiskplassene er vibrasjonsdempa + det er sånn gummifeste på alle viftene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå