Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 2 hours ago, MultiGamerClub said: Trodde det var tradisjon og si hei og være blid :? (Om ikke dagen er helt kjørt.) Det er det, men å kalle det "sosialisering" er vel å dra det litt langt.. Lenke til kommentar
Maritha Andersen Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Herregud..? Bruker fremdeles bare kontanter, jeg.. Og hvem skal hjelpe meg med å få tak i varer fra høyeste hylle, for eksempel? En annen kunde? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Maritha Andersen skrev (2 timer siden): Herregud..? Bruker fremdeles bare kontanter, jeg.. Og hvem skal hjelpe meg med å få tak i varer fra høyeste hylle, for eksempel? En annen kunde? Ta med en liten gardintrapp eller sånn dings en plukker opp gjenstander fra bakken Lenke til kommentar
Cleveroad Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 På den ene siden er dette en stor teknisk prestasjon, men på den andre siden vil slike yrker som kasserer forsvinne og arbeidsledighet dukke opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) 11 hours ago, Cleveroad said: På den ene siden er dette en stor teknisk prestasjon, men på den andre siden vil slike yrker som kasserer forsvinne og arbeidsledighet dukke opp. Så dukker det nye jobber opp innen automasjon for å drifte systemene.. Det er da ikke første gang basis oppgaver har blitt erstattet uten at alle har havnet på NAV av den grunn. Ingen savner vel kundebehandlerne i bank- og postvesenet? Ser da ut som det har gått bra med arbeidsledigheten allikevel.. Endret 10. desember 2019 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå