cobreivi Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Jeg har lyst å fornye meg med ny klokke, men vanskelig å bestemme seg. Aktiviteten min er mest jogging, men prøver å få til noe styrketrening også. Nivået mitt er gjennomsnittlig mosjonist, så tenker at Polar Vantage V blir kanskje for avansert?! Noen som kan gi meg for eller mot med enten Ignite eller Vantage M Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Vantage M gir deg utrolig mye for pengene, men du burde også se på Garmin Vivoactive 4. For så vidt det bedre kjøp? Lenke til kommentar
cobreivi Skrevet 24. november 2019 Forfatter Del Skrevet 24. november 2019 torbjornhb skrev (5 timer siden): Vantage M gir deg utrolig mye for pengene, men du burde også se på Garmin Vivoactive 4. For så vidt det bedre kjøp? Kan du fortelle litt mere om Garmin Vivoactive 4 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 cobreivi skrev (1 time siden): Kan du fortelle litt mere om Garmin Vivoactive 4 Du kan lese testen jeg skrev her ? https://www.hardworkout.no/test-garmin-venu-og-vivoactive-4/ Lenke til kommentar
cobreivi Skrevet 24. november 2019 Forfatter Del Skrevet 24. november 2019 torbjornhb skrev (3 timer siden): Du kan lese testen jeg skrev her ? https://www.hardworkout.no/test-garmin-venu-og-vivoactive-4/ Tusen takk for tips ? 1 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Det kommer ann på kva du skal bruke de til. Multisport, jogge ute (gps?), trenger alt mulig av målinger, osv osv. Lenke til kommentar
cobreivi Skrevet 24. november 2019 Forfatter Del Skrevet 24. november 2019 aomt skrev (31 minutter siden): Det kommer ann på kva du skal bruke de til. Multisport, jogge ute (gps?), trenger alt mulig av målinger, osv osv. Lett å se progresjon i puls og utvikling spesielt jogging/løping er det mest viktige for meg. God GPS. Men vil også ha ei klokke som gir motivasjon til styrketrening. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 13 hours ago, cobreivi said: Lett å se progresjon i puls og utvikling spesielt jogging/løping er det mest viktige for meg. God GPS. Men vil også ha ei klokke som gir motivasjon til styrketrening. Generelt vil eg då anbefalt polar. Best til å vise progresjon/restitusjon. Hovudfokus på løping og kan brukas til styrke. GPS er bra (men ikkje på høyde med Garmin). Les tester/samanliknin av ulike polar, så finner du nok den perfekte klokka. Lenke til kommentar
cobreivi Skrevet 26. november 2019 Forfatter Del Skrevet 26. november 2019 aomt skrev (På 25.11.2019 den 11.41): Generelt vil eg då anbefalt polar. Best til å vise progresjon/restitusjon. Hovudfokus på løping og kan brukas til styrke. GPS er bra (men ikkje på høyde med Garmin). Les tester/samanliknin av ulike polar, så finner du nok den perfekte klokka. Får lese seg fram litt?? Ikke enkelt dette når det er et hav av klokker å velge mellom. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 51 minutes ago, cobreivi said: Får lese seg fram litt?? Ikke enkelt dette når det er et hav av klokker å velge mellom. Eg bruker å søke på "best xy" og lese ait par artikler/sammanlikninger. Velge 2-3 modeller som er mer aktuelt og lese reviews på de. Samt, samanlikne reviews på amazon (hovedsaklig kva som er galt og om eg kan leve med det). Lykke til! Lenke til kommentar
cobreivi Skrevet 26. november 2019 Forfatter Del Skrevet 26. november 2019 aomt skrev (49 minutter siden): Eg bruker å søke på "best xy" og lese ait par artikler/sammanlikninger. Velge 2-3 modeller som er mer aktuelt og lese reviews på de. Samt, samanlikne reviews på amazon (hovedsaklig kva som er galt og om eg kan leve med det). Lykke til! Takker for tips ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå