Stianb4 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 har et chieftec midi tower, litt kjedeligt, så jeg tenkte at jeg sko fikse litt på det. Skal ha inn plexi glass, noe annet jeg kan hive inni?lakering er utelukket, gidder ikke å styre med det, liker den fargen det er nå(sort) Og jeg har ikke lust å ha et juletre, har jo litt lys nå, fra kjermkort og hk, men har ikke lust på mer. Noen forslag? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 legg inn lys med Sound Control! da kan du skru av , blinke etter lys osv osv Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 jeg er personlig ingen fan av grillen foran... kutt den ut og sett inn gitter, matt plexi eller noe, Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 skal ikke ha noe juletre Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 ¨du ekke Case modder uten lys! regel 1! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 ¨du ekke Case modder uten lys! regel 1! det er da ikke noe regel, mange som har drit fine mods uten katoder osv.... Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 sant, men lys pleier å gjøre seg bra, trenger ikke å være katoder. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) ¨du ekke Case modder uten lys! regel 1! Casemodding handler om og modifisere kabinettet ikke og sette inn lys! Edit: Ja lys gjør seg utrolig bra i et kabinett je Endret 27. desember 2003 av tobiass1 Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 ¨du ekke Case modder uten lys! regel 1! Bah, laget en modd uten et eneste lyspunkt - smooth Lenke til kommentar
Blood Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Gå på gaten, se inn i noen butikkvinduer, og se om du får noen ideer fra dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå