Lurifaksen Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Nå blir jeg skikkelig irritert. Jeg bruker stand-by funksjonen på PC-en hver natt, i stedet for å slå den av på vanlig måte (dvs, den blir jo helt skrudd av, med tanke på lyd). Problemet er at når jeg skrur den på igjen, så vil ikke skjermen min slå seg på. Skjerm nummer to slår seg på, men Q17-en slår seg på i noen sekunder (før PC-en er klar) med et svart bilde, og går i stand-by modus (skjermen altså) igjen. Den vil ikke slå seg skikkelig på før jeg restarter maskinen. Hva er det som gjør dette? Det har fungert før (i windows server 2003), men ser ikke ut til å fungere i windows XP. Og hvorfor er det ikke mulig å få skjermer med analog av/på bryter som i gamle dager? Er så utrolig lei av disse automatiske dritene som skal selv bestemme om de er av eller på. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Har samme dritten på min pc (win xp) fungerte som du sier, men på "2002 til meg.. Jeg har en skjerm på, og den vil heller ikke våkne.. Det er nok en bug i xp. Endret 27. desember 2003 av Ingardj Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Buggen må nok være i skjermen. Den andre skjermen min våkner uten problemer. Så jeg får frem halve skrivebordet - den delen hvor ikke startmeny eller noe annet er, noe som gjør det vanskelig å restarte skikkelig... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 prøvd å skru skjermen av og på med knappen på skjermen når dette problemet kommer? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 har prøvd... Den nekter liksom å skru seg på. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har samme skjermen, og har ikke opplevd noen problemer med dette. Kanskje prøve å ta signalkabelen ut og sette den inn igjen? Bare et forslag, virker sikkert ikke Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 hmm.. jeg har heller ikke dette problemet. Men jeg har hørt om andre som har dette problemet. Jeg har dessverre ingen løning GeeZuzz. Beklager. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Vil tippe at feilen enten ligger i WinXP eller skjermkort driveren. Skjermen din gjør ikke annet en hva den får beskjed om. Skjermen slås av i standby modus, samme som når du slår av maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå