Tobcall Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Hei, jeg er under 18 år og vil veldig gjerne på landstreffet i Halden 2020. Hva vil være straffen for og bli tatt av vaktene eller politiet inne på festivalen? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Hvilket landstreff? Lenke til kommentar
Tobcall Skrevet 21. november 2019 Forfatter Del Skrevet 21. november 2019 Taurean skrev (23 minutter siden): Hvilket landstreff? Landstreffet i Halden 2020 i april (Fredriksten) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Tobcall skrev (3 timer siden): Hva vil være straffen for og bli tatt av vaktene eller politiet inne på festivalen? Straffen for å bli tatt med falsk legitimasjon vil være adskillig høyere enn å bare snike seg inn, så det er ikke å anbefale. Når det gjelder å kun snike seg inn, så var det noen arrangementer som praktiserte snikegebyr på 2 500 kr for flere år siden, men jeg har ikke funnet kilder på om Landstreff Fredriksten gjør dette neste år. Hvis du sniker deg inn, for eksempel ved å krype gjennom et hull i gjerdet, og blir tatt, blir du mest sannsynlig kastet ut og får eventuell et slikt snikegebyr. Jeg kan ikke svare på det juridiske rundt slike snikegebyr, men det kan kanskje vår kjære @krikkert? Lenke til kommentar
Tobcall Skrevet 21. november 2019 Forfatter Del Skrevet 21. november 2019 Runar skrev (6 minutter siden): Straffen for å bli tatt med falsk legitimasjon vil være adskillig høyere enn å bare snike seg inn, så det er ikke å anbefale. Når det gjelder å kun snike seg inn, så var det noen arrangementer som praktiserte snikegebyr på 2 500 kr for flere år siden, men jeg har ikke funnet kilder på om Landstreff Fredriksten gjør dette neste år. Hvis du sniker deg inn, for eksempel ved å krype gjennom et hull i gjerdet, og blir tatt, blir du mest sannsynlig kastet ut og får eventuell et slikt snikegebyr. Jeg kan ikke svare på det juridiske rundt slike snikegebyr, men det kan kanskje vår kjære @krikkert? Tusen takk for svar, tror jeg heller holder meg unna isteden for og bli tatt å betale den gebyren Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Konsekvensen av å bli tatt vil være at man blir bortvist, dvs. fulgt bort fra området. Et såkalt "snikegebyr" kan være lovlig, men vil som oftest ikke være det, i alle fall ikke for første overtredelse. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Hva skjer om man blir tatt, og nekter å identifisere seg og ikke har identifikasjon på seg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Landstreff har alltid politiet med seg. Resten kan du tenke deg selv @Taurean Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 (endret) Men landstreff i hva?? ^^ Huseiernes landsforbund? Seksualundervisning med påfølgende sexorgie med masker og annen sinnssykhet? Gründerforeningen? ^^ Endret 22. november 2019 av Taurean Lenke til kommentar
Tobcall Skrevet 22. november 2019 Forfatter Del Skrevet 22. november 2019 Taurean skrev (14 minutter siden): Men landstreff i hva?? ^^ Huseiernes landsforbund? Seksualundervisning med påfølgende sexorgie med masker og annen sinnssykhet? Gründerforeningen? ^^ Er landstreff for russen 2020 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 (endret) Jeg var ikke så langt unna da, med det andre forslaget ^^ Endret 22. november 2019 av Taurean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå