Danny Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 De som er intresert har siba på furuset et par sx til 4990. Jeg lurer på angående mmc,må man ha sånn kort leser for å overføre filer eller kan man ha minnet i telefonen å bruke bt til å overføre ting til den? Også nå viser det seg at mpx har sendt en sx1 så jeg lurer på om noen har returnet pakker til dem før,skal bare si til de på postkonteret om å returnere den betaler jeg da bare for fraktkostnadene? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 kan bruke BT eller kortleser. BT er enklerst (= Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har de sendt den to ganger til deg? Da ringer du siba så får de ordne det, du må ikke betale for frakten da! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Også nå viser det seg at mpx har sendt en sx1..... Les innlegget hans da! Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Også nå viser det seg at mpx har sendt en sx1..... Les innlegget hans da! ?? ja... Har de sendt den to ganger til deg? Da ringer du siba så får de ordne det, du må ikke betale for frakten da Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Ser du ikke at det er MPX som har sendt den? Han har kjøpt en på Siba, men har allerede bestilt en på MPX. Er det så vanskelig? Over til topic. Det går fint å sende tilbake, men jeg tror du må betale porto selv. Endret 27. desember 2003 av Swag Lenke til kommentar
Danny Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 så det er mulig å kun bruke bt? Trodde bt bare sendte til telefon minnet,ikke til mmc. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 så det er mulig å kun bruke bt?Trodde bt bare sendte til telefon minnet,ikke til mmc. du kan bruke medfølgende datakabel og sende filer til internminne eller mmc kortet Lenke til kommentar
OleP Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 har selv bestillt et bluetooth adapter fra mpx.no som jeg aldri hentet. slapp å betale for fraktkostnader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå