Gå til innhold

Microsoft Intellimouse explorer 4.0?

Anbefalte innlegg

jeg har 2 spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med :)

det ene er at: er det noe jeg kan gjøre får at tilt funksjonen skal virke i opera? den virker nemelig ikke i opera bare i IE, så vet noe om en ting jeg kan gjøre får å få den til å virke?

det andre er at: musa mi er litt høyere på den venstre undersiden og dette gjør at musa tipper littegran, hvorfor gjør den det? jeg har tatt på to lag med padsurfer på den ene siden sånn at den ikke skal tippe så mye, men er dette normalt?

Endret av remy5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Musa er helt flat på bunnen men den er bygd ergonomisk så den "tipper" ned mot høyre. Er det noe annet enn dette på din så har du sikkert fått en mus med feil/løse/slite "føtter". Ta kontakt med de du kjøpte de av. De bytter den ut med en ny pronto.

Helt ok mus men synes v3.0 er bedre. v4.0 ble litt "billig" eller kjip for meg.

Lenke til kommentar

har send komplett(datakjeden da) en mail nå, så får jeg høre hva dem har å si.

takker for tips dere 2!

Edit: jeg har sett under musa uten padersurferene, så så jeg at den ene "foten" på musa var slitt så det ut som, så du hadde rett DMPoWer :thumbup:

jeg skal opp å bytte den i morra.

Endret av remy5
Lenke til kommentar

var oppe på komplett(datakjeden) i dag får å sjekke, han fyren tok frem en annen mus og testa og den var HELT lik som min, så gikk han får å hente en til og den var også helt lik, så konklusjonen vår ble at den bare er produsert slik ja ja plagsomt det dere, men han ga meg et tips da om at jeg skulle slipe muse føtta litt og det har jeg gjort og musa er nå NESTEN helt perfekt, men det er dårlig lagd av micrsoft for det, får håpe dette blir fikset i nyere versjonere av musa. :w00t:

Lenke til kommentar

Hvilken side vil den tippe til?

Fikk IntelliMouse Explorer 4.0 i julegave, og den er HELT utmerket. Har ingen problemer med at den tipper. Min ser helt flat ut under også. Så tror ikke jeg forsto helt hva du mente med dette. Beste mus jeg noen gang har hatt.

EDIT: Ok, nå merker jeg at den kan tippe mot høyre, men da må jeg jo legge all vekten på høyre siden. Når hånden min ligger normalt på musen så skjer det ikke, så for at dette skal skje, så må jeg altså gjøre det med vilje. Men som de fleste vet har ikke alle like hender, eller? Uansett, så er den utmerket for min hånd.

Endret av zalo
Lenke til kommentar
Har hatt EI4.0 i over en mnd, og jeg har ikke opplevd noe tipping på noen måte :dontgetit: Kanskje jeg bruker den feil!

Er forresten svært fornøyd med den, iallefall etter at jeg ble fortrolig med den "nye-silkeglatte-scrollen"...

MVH ZemteX

Tok det lang tid å bli fortrolig med scrollen? Er litt uvant med den jeg, men regner med at det vil bli bedre med tiden.

Lenke til kommentar
var oppe på komplett(datakjeden) i dag får å sjekke, han fyren tok frem en annen mus og testa og den var HELT lik som min, så gikk han får å hente en til og den var også helt lik, så konklusjonen vår ble at den bare er produsert slik ja ja plagsomt det dere, men han ga meg et tips da om at jeg skulle slipe muse føtta litt og det har jeg gjort og musa er nå NESTEN helt perfekt, men det er dårlig lagd av micrsoft for det, får håpe dette blir fikset i nyere versjonere av musa. :w00t:

Min mening er at den IKKE er dårlig laget av Microsoft, må si at jeg synes den er bedre enn tidligere muser. Er ikke heeelt sikker på IntelliMouse Explorer 3, men uansett så ligger de omtrent likt.

EDIT: Leif

Endret av zalo
Lenke til kommentar
Har hatt EI4.0 i over en mnd, og jeg har ikke opplevd noe tipping på noen måte  :dontgetit:  Kanskje jeg bruker den feil!

Er forresten svært fornøyd med den, iallefall etter at jeg ble fortrolig med den "nye-silkeglatte-scrollen"...

MVH ZemteX

Tok det lang tid å bli fortrolig med scrollen? Er litt uvant med den jeg, men regner med at det vil bli bedre med tiden.

har før brukt IE "orginal" og IE 3.0... så det ble litt overgang til 4.0. Men etter en uke eller så, så merka jeg ikke den nye scrollen noe særlig mer..

Lenke til kommentar
Har hatt EI4.0 i over en mnd, og jeg har ikke opplevd noe tipping på noen måte  :dontgetit:  Kanskje jeg bruker den feil!

MVH ZemteX

har før brukt IE "orginal" og IE 3.0... så det ble litt overgang til 4.0. Men etter en uke eller så, så merka jeg ikke den nye scrollen noe særlig mer..

Fint, får håpe jeg også blir fort fortrolig.

Lenke til kommentar

det som er her hos meg er at det er akkurat som om "føttene" på ventre underside er litt høyere enn de på høyre underside sånn at den tipper bitte litt, og zalo det du snakker om er noe helt annet, vet ikke jeg kansje komplett der jeg hadde kjøpt den har fått inn et parti med feil varer, men samma det jeg har fått slipt den nå så alt er i orden.

Lenke til kommentar
det som er her hos meg er at det er akkurat som om "føttene" på ventre underside er litt høyere enn de på høyre underside sånn at den tipper bitte litt, og zalo det du snakker om er noe helt annet, vet ikke jeg kansje komplett der jeg hadde kjøpt den har fått inn et parti med feil varer, men samma det jeg har fått slipt den nå så alt er i orden.

Jeg tenkte på det første DMPoWer nevnte.

Men ellers så er det ikke noe galt med musen. For meg ser det ut som de såkalte "bena" på musa er like på begge sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...